Geheugen voor A8R32-MVP deluxe

Pagina: 1
Acties:

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik heb een vraagje over dit moederbord en kom er neit helemaal uit. Ik heb gegoogled en search hier gebruikt.

In de handleiding staat waneer je 4 Double sided dimms gebruikt de snelheid automatisch 333mhz wordt. Is het dan zo dat wanneer ik 4 single sided dimms gebruik ik gewoon op 400mhz draai?

Ik heb nu 2 x corsair xms 3200 512mb cl2 erin zitten (geen idee of dat ss of dd dims zijn) en ik wil er 2 dimms van 1GB bijdoen. Waarschijnlijk ook corsairs.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Draai je kast open, en kijk of het dual of single sided dimms zijn :)

En het kan geen kwaad hoor, die 333Mhz, AMD heeft onboard geheugencontroller, waardoor er bandbreedte zat is.

En wat je hier verteld, dat was een probleem bij de Venice Cores, je hebt er een Opteron opprikken, dus afaik hebben die dat issue niet!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-04 18:45

Madrox

Oh, Pharaoh!

En hoe gaat hij dat dan zien ? Fysiek kan je dat nml. helemaal niet zien, dat het geheugen bijv. aan beide kanten van de pcb zit wil niet zeggen dat dat dan ook dual-sided geheugen is. Omgekeerd precies hetzelfde.

Een manier om erachter te komen (als het niet op de sticker staat), is via het typenummer (en google) bijv.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!