Dubbele wektoon bij bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views sinds 30-01-2008

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Topicstarter
Reeds enkele maanden heb ik het alles-uit-de-kast-abonnement. Telefonie werkt prima maar wat ik vreemd vind is dat wanneer ik iemand bel ik een dubbele wektoon te horen krijg. Net alsof je twee nummers tegelijk aan het bellen bent. Als er eenmaal is opgenomen is alles weer oke.

Is dit een storing of heeft dat te maken met de gebruikte techniek?

EDIT: sorry, verkeerd geplaatst. Kan niet de verwijder-optie vinden... :(

[ Voor 9% gewijzigd door Moraxv op 07-09-2007 11:23 ]

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Moraxv schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:21:
...
Dat komt omdat er geen verwijder-optie is.
Waarschuw een moderator middels een "Topic Report Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif" zodat deze het topic naar het juiste forum kan verplaatsten :)

Verder heb ik dit zelf ook nog nooit gehoord. Kun je aangeven welk abonement van welke provider je precies gebruikt? Het 'alles-uit-de-kast-abonnement' kan ik helaas niet vinden.

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

KompjoeFriek schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:36:
[...]
Dat komt omdat er geen verwijder-optie is.
Waarschuw een moderator middels een "Topic Report [afbeelding]" zodat deze het topic naar het juiste forum kan verplaatsten :)

Verder heb ik dit zelf ook nog nooit gehoord. Kun je aangeven welk abonement van welke provider je precies gebruikt? Het 'alles-uit-de-kast-abonnement' kan ik helaas niet vinden.
"Alles uit de Kast abbo" is denk ik triple play bij je ISP?? :)

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-12 21:29

SA007

Moderator Tweaking
http://nl.wikipedia.org/wiki/Telefoontonen
* Wektoon of oproeptoon - Dit is een toon met lange, regelmatige tussenpozen, die aangeeft dat het opgeroepen toestel wordt gebeld. Het is niet altijd zo dat de oproeper de tonen in het zelfde ritme hoort als er gebeld wordt.

In Groot-Brittannië heeft de wektoon (en ook het bellen van het toestel) een dubbel ritme. Een oproeper uit het buitenland hoort dat ook.
Sommige huiscentrales laten een toestel rinkelen met het Britse ritme om aan te geven dat er een extern gesprek binnenkomt. Andersom kan ook: een extern gesprek rinkelt normaal, en een intern gesprek rinkelt dubbel. De externe oproeper hoort meestal de wektoon die door de openbare centrale wordt opgewekt.
Ergens een foute instelling?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10

ThunderNet

Flits!

Denk het niet.. aangezien je bij ip-telefonie de wektoon kunt instellen. Althans, dit doet je provider :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Moraxv schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:21:

Dan sluiten wij hem gewoon.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.