[MacBook] Foutmeldingen

Pagina: 1
Acties:

• RoelST
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01-2022
Sinds gister (nadat ik een aantal programma's (widget's, en andere kleine freeware app's) had gedownload) krijg ik bij het opstarten van bijvoorbeeld iPhoto, sommige widgets, Apple Update, Azureus en waarschijnlijk nog wel meer programma's, een fout melding te zien.
Hierin staat: "Het programma Software-update is onverwacht gestopt. Dit heeft geen invloed op Mac OSX en andere programma's". Dan zijn er 3 keuzes, waaronder opnieuw openen. Als ik die kies dan start het programma opnieuw, maar krijg ik weer de foutmelding :( .

Ik heb m'n MacBook al 3 keer opnieuw opgestart, en hem een hele nacht uit laten staan (terwijl hij normaal bijna 24/7 aanstaat), maar dit heeft allemaal niet geholpen. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen (behalve OSX opnieuw installeren, maar dat is echt de allerlaatste oplossing die ik wil doen).
Is er iemand die dit zelfde probleem heeft gehad? Of weet iemand de oplossing, want werken is er voor mij zo niet echt bij :|

MBP 2.4 C2D / MB 2.0 C2D - iPhone 3G 16 GB - EOS 400

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Open Console.app en kijk eens even welke foutmeldingen hierin staan, die samengaan met het tijdstip van het crashen van Software Update.app. Daar kun je misschien uit opmaken wat er aan de hand is.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard