Toon posts:

Planetmail van 2 computers ophalen

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers.
Ik wil graag met mijn laptop EN met mijn pc me mail binnen halen van de planet mail server. Dan wel dat ik de mails op beide computers krijg. Ik heb op planet lopen zoeken naar zo een optie maar volgens mij kand it wel ikw eet alleen niet precies waar en hoe. Wie helpt?

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 20:13

Standeman

Prutser 1e klasse

Je kan vaak in je mail-client instellen dat de mail na het ophalen op de server moet blijven staan i.p.v. dat het verwijderd wordt.
Of gewoon via de web interface je mail bekijken natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Standeman op 07-09-2007 10:41 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 12:33
Simpel. Zorg op beide computers dat je email programma draait. Zorg er echter wel voor dat je bij één van de computers de mail op de server laat staan (bijvoorbeeld de laptop) Dit is een vinkje bij de geavanceerde instellingen.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
winwiz schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:45:
Simpel. Zorg op beide computers dat je email programma draait. Zorg er echter wel voor dat je bij één van de computers de mail op de server laat staan (bijvoorbeeld de laptop) Dit is een vinkje bij de geavanceerde instellingen.
zet dan op beide pc's de optie aan dat de mail nog 4/5/6/7/8 dagen op de server meot blijven staan

PSN: djmurcielago

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-12 21:24

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Of je installeerd thuis een linux server met Cyrus erop, config die als IMAP server en laat die de mail via POP3 binnenhalen van planet.
Vervolgens laat je de mail clients kijken naar de Cyrus IMAP server. Zijn meteen de prullenbak en verzonden items e.d. ook overal hetzelfde. :+

Maar ja, je kan natuurlijk ook gewoon de eerder gegeven opties instellen. Wel op beide mailclients doen natuurlijk.

Alles kan stuk.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:18

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Planet heeft een mooie uitleg hierover op haar website staan.

zie:

http://pmg.custhelp.com/c...er/std_adp.php?p_faqid=94

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Dit was sowieso wel te vinden online of aan de helpdesk van Planet te vragen hoe je dit kan oplossen. En de bovenstaande link zegt alles al.

Deze kan dicht.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.