Okay, ik zit nu met twee emailadressen die ik dagelijks moet controleren, en deze zijn allebei alleen te benaderen via Outlook Web Access. Alleen zoals jullie misschien bekend is werkt Outlook Web Access alles behalve lekker onder Firefox (mijn native browser) en ook niet onder Safari. Onder andere regels kunnen niet aangemaakt worden en het context menu werkt niet bij rechtermuisklik.
Nu is mijn vraag, hoe doen jullie dat? Want ik word er een beetje gek van dat de ondersteuning hiervoor gewoon ruk is.
Wat ik al heb geprobeerd, is Safari laten identificeren als IE 6.0 maar dan werkt het ook niet.
Is er een browser voor Mac die wel 'goede' ondersteuning heeft voor OWA? Of moet ik gewoon elke keer hiervoor XP opstarten?
Ben erg benieuwd naar jullie bevindingen.
Nu is mijn vraag, hoe doen jullie dat? Want ik word er een beetje gek van dat de ondersteuning hiervoor gewoon ruk is.
Wat ik al heb geprobeerd, is Safari laten identificeren als IE 6.0 maar dan werkt het ook niet.
Is er een browser voor Mac die wel 'goede' ondersteuning heeft voor OWA? Of moet ik gewoon elke keer hiervoor XP opstarten?
Ben erg benieuwd naar jullie bevindingen.
edit:
Topictitle change niet helemaal duidelijk, TR al gedaan.... moet dus zijn. OWA Goed laten functioneren op Apple
Topictitle change niet helemaal duidelijk, TR al gedaan.... moet dus zijn. OWA Goed laten functioneren op Apple
[ Voor 7% gewijzigd door Red op 07-09-2007 10:13 ]