K6-2/500 ??

Pagina: 1
Acties:

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16
Situatie nu:

Pentium I 233 mmx
256 Mb intern
Windows NT4 Server

Heeft upgraden naar een K6-2/500 zin in dit geval?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
hmm algemeen bekend dat winnt niet zo van k6-X houd, maar als je geen nieuw mobo hoeft te kopen en geen nieuw geheugen, dus aleen een procc. update, ja dan zal ik het weldoen ja..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• noshit
Heeft NT echt problemen met K6-2 dan?

Verwijderd

Ik draai nu een K6-2+ 550 (zie andere topic) met Win2K zonder problemen!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:03
Zijn moederborden voor de Pentium I wel Super Socket 7 moederborden? Want als het een Socket 7 is word je K6-2 herkent als een 486! En dat lijkt me toch niet echt waar je op zit te wachten?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
In princiepe niet. mar zie wel als die dingen zwaar belast worden dat een amd er wel uit flipt, intel daarintegen draait dan gewoon door... ligt ook aan je hardware,met een a merk mobo kom je een heel eind!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• noshit
Ik heb een super 7 bord, dus dat moet kunnen. Ik ga het eens proberen. Als het werkt is het mooi meegenomen.

Verwijderd

nt 4 draaid perfect op een AMD K5 133mhz met 64 mb ram dus ik denk dat hij ook wel goed op een k6-2 loopt.

• B.A. Baracus
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Als je mobo het ondersteunt, zou ik het zeker doen. Heb hier een k6-2 500 met win2k prima lopen. Je hebt alleen geen L2-cache, dat merk je wel, maar het is beter dan je 233. Dus: als je je mobo wilt houden zou ik het zeker doen.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:41
L2 cache zit op het mobo en is afhankelijk van het mobo 512 kb of 1 meg. super 7 borden met 256 kb bestaan niet.

L1 zit in de CPU. Met de K6+ is het nog leuker. Dan heb je L1, L2 en L3 cache.

UNOX: The worst operating system

Pagina: 1