Ik heb zelf een Asus laptop, bevalt me super goed.
Ik ben aan het kijken voor een 15,4 inch laptop voor mijn zus welke grafische vormgeving als opleiding doet en photoshop etc draait...
Ze is dus studente dus kom niet met apples van 2500 euro aan
Goed, ik kom tot nu toe uit bij HP en Asus, ze reist veel trein, zit op kamers in belgie en wil die 2 uur in de trein minimaal een uurtje kunnen werken op de laptop..
Verder moet het een 15,4 inch zijn.
Goed werkgeheuden, 2 gig, of 1 zodat ik er 1 gig bij prik.
Harde schijf bij voorkeur 160 gig, 120 kan ze ook goed mee vooruit maar ze zal veel kwaliteit fotos ed op slaan, vreet ruimte.. (1 shoot voor dr projecten is al gauw > 100 fotos in topkwaliteit, je kent het)
Tja verder, moet gewoon een robuuste laptop zijn, goeie grafische kaart, ik denk een go 7600 256 mb oid? is de 7300 mss ook voldoende?
een AMD turion tl56 processor? of een intel?
Ik meende dat de go 7600 goed presteerd met de amd turion duo processoren..
Laatste keer dat ik me verdiepte in laptops was bij het aanschaffen van mijn A7T in nov. 2006..
Gezien ik veel werk etc vraag ik jullie om ervaringen.
Ik kwam eigelijk uit op de
HP DV6331eu (amper te vinden in nl, is dit een nieuwe laptop ofzo?
HP DV6361eu (lijkt nogal op de 6331)
Verder mss een Asus F3SV-AS019C ofzo?
Je merkt ik heb nie theel veel research kunnen doen, hoop dat jullie me kunnen ondersteunen
Martinus
Ik ben aan het kijken voor een 15,4 inch laptop voor mijn zus welke grafische vormgeving als opleiding doet en photoshop etc draait...
Ze is dus studente dus kom niet met apples van 2500 euro aan
Goed, ik kom tot nu toe uit bij HP en Asus, ze reist veel trein, zit op kamers in belgie en wil die 2 uur in de trein minimaal een uurtje kunnen werken op de laptop..
Verder moet het een 15,4 inch zijn.
Goed werkgeheuden, 2 gig, of 1 zodat ik er 1 gig bij prik.
Harde schijf bij voorkeur 160 gig, 120 kan ze ook goed mee vooruit maar ze zal veel kwaliteit fotos ed op slaan, vreet ruimte.. (1 shoot voor dr projecten is al gauw > 100 fotos in topkwaliteit, je kent het)
Tja verder, moet gewoon een robuuste laptop zijn, goeie grafische kaart, ik denk een go 7600 256 mb oid? is de 7300 mss ook voldoende?
een AMD turion tl56 processor? of een intel?
Ik meende dat de go 7600 goed presteerd met de amd turion duo processoren..
Laatste keer dat ik me verdiepte in laptops was bij het aanschaffen van mijn A7T in nov. 2006..
Gezien ik veel werk etc vraag ik jullie om ervaringen.
Ik kwam eigelijk uit op de
HP DV6331eu (amper te vinden in nl, is dit een nieuwe laptop ofzo?
HP DV6361eu (lijkt nogal op de 6331)
Verder mss een Asus F3SV-AS019C ofzo?
Je merkt ik heb nie theel veel research kunnen doen, hoop dat jullie me kunnen ondersteunen
Martinus