Toon posts:

muis opent ongecontroleerd nieuwe vensters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij heeft een pc met Windows XP er op. Als hij de muis over het bureaublad beweegt openen zich diverse vensters ongecontroleerd waardoor het werken op de pc onmogelijk wordt. Om dit probleem te verhelpen is er van alles gedaan. B.v. Windows 2 x opnieuw geinstalleerd na grondige formattering van de hd. Soms heeft hij hier uren geen last van maar dan is het er plotseling weer. Wat kan er aan de hand zijn? Wat moet hij hier aan doen?

sgrav000

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Wat voor muis is het? ;)

We are shaping the future

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-07 09:21
Een hele snelle ;) .

Probeer eens een andere muis.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Ik bedoel meer: welk merk, type, radiografisch, Bluetooth, laser, optisch, the works?

We are shaping the future

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Het lijkt wellicht ook eerder een probleem met de muis te zijn. Is het niet toevallig ook zo dat de muis-aanwijzer vanzelf beweegt; zonder dat de daadwerkelijke muis wordt bewogen.

Overigens begrijp ik niet helemaal hoe een muis vensters opent.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb het wel eens met goedkope KVM's wanneer deze niet lekker schakeld of zo..

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben een andere muis geprobeerd maar daar doet hetzelfde bij.....
Zou het iets te maken kunnen hebben met electriciteit? Dat er iets in het lichtnet van de betreffende kennis niet goed is of kan dat niet? Het is frappant: uren geen last en dan ineens weer wel!
Hij heeft ook een tekentablet dat werkt met een eigen tekenpen die ook eigenschappen heeft van een muis? zou hier een conflict kunnen zitten?
Het merk van de muis weet ik niet zo maar in mijn herinnering was een muis een microsoftmuis (bedraad). Beide uitgeprobeerde muizen zijn bedraad en PS2.

Verwijderd

Probeer eens een usb muis. Kan zijn dat je ps2 poort gaar is.
Pagina: 1