Toon posts:

Het opslaan van stream radio

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag tweakers,

Ik heb pas voor het eerst Winamp geinstaleerd (ja ik weet het ik ben er laat mee, maar redde me nog prima met wmp tot dat er codecs etc. ontbraken), maar heb dus ook kennis gemaakt met de stream radio. Ik weet dat er programma's zijn om aan een stream te koppelen waarna het pragrammatje netjes lietje voor liedje gaat opslaan. Nu vroeg ik me af is hier ook een programmatje voor voor Winamp? Zo ja, welke en waar te downloaden en gebruiks informatie is ook welkom :)

Alvast hartelijk dank voor de hulp :)

PS1: Ik hoop het hier goed te hebben geplaatst? kon geen andere geschikte plek vinden in het Forum :X

PS2: Ik weet zeker dat het legaal is om stream kanalen op te slaan, stond namelijk in de computer!totaal. En die zetten niks illigaals in hun tijdschrift natuurlijk, dit zeg ik even om een "ineens gesloten topic" te voorkomen :)

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 07:58

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

[google=winamp save stream]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Windows Media Recorder. Google er maar eens op. Geloof dat het tegenwoordig RMrecorder heet.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ehh.. gewoon Winamp -> Prefrences -> Output -> Nullsoft Disk Writer plug-in ???

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer het met die Null soft disk writer plug-in maar wil niet echt baten..

Ik heb dus dat hele gebeure ingestelt en druk op het radio station, dan gaat hij allemaal dingen opslaan van 4kb ofzo en op een gegeven moment zegt ie: "sorry can't write streams"

Wat ik wil:
ik wil als ik bijvoorbeeld Rise up hoor, ik hem kan downloaden van de stream om deze later op mijn mp3 zetten..

Sorry hoor maar ben er niet zo'n ster in, in iedergeval al bedankt voor de hulp :)

Verwijderd

ik gebruik zelf Winamp Streamripper als Plugin voor Winamp. werkt echt super goed.
weet niet hoe ik kan linken tijdens a quick reply, maar hier kan je m vinden http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=6172

(oh grappig, gewoon de link typen en de link wordt vanzelf aangemaakt)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 23:27 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Gast, anders Google je even, of check je even onze eigen search. Je weet ondertussen verdomd goed dat je dat eerst moet doen voor je een topic opent op GoT. :/

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.