Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 16:16
Hoi tweakers,

Enkele dagen geleden heb ik voor mijn smartphone, de HP IPAQ 514, een Logitech Freepulse Wireless aangeschaft. Volgens smartphoneshop zou dit moeten werken. Als ik connect, door de aan/uitknop van mijn headset lang in te drukken totdat je ledjes blauw en rood knipperen, en dan via mijn smartphone het apparaat op zoek en connect werkt dat ook prima. Het probleem begint als ik muziek begin af te spelen. Het geluid hapert vaak en als er iemand langs komt die een telefoon heeft waar bluetooth op aanstaat dan hoor ik dat meteen. Als ik de bijgeleverde bluetooth zender gebruik, en die aansluit op mijn stokoude Creative MuVo TX dan werkt het als een zonnetje. Dit is toch gek omdat de telefoon het eigenlijk gewoon zou moeten ondersteunen ('t apparaat ondersteund A2DP). Weet iemand of en vooral hoe dit op te lossen is? Aangezien op het eerste gezicht het ding werkte heb ik de verpakking weggegooit...

Alvast bedankt voor jullie hulp...

Edit: misschien had ik deze topic beter op een andere plek op het forum kunnen zetten.....

[ Voor 4% gewijzigd door RuntimeError op 06-09-2007 23:48 ]

• RuntimeError
* SCHOP *

• RuntimeError
* keiharde schop *
(De hardste schop die RuntimeError ooit aan een topic gegeven heeft)