Toon posts:

[AUDIO] Opnemen van sets / streamen

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik heb even een korte vraag meschien kunnen mensen die beantwoorden.
Ik nam altijd muziek op met een programma (spijtig was dit voor windows) maar ik zoek dus nu een hetzelfde programma maar dan voor mac osx. Het moet muziek kunnen opnemen, vooral dj sets. Dus dat ik inkomend geluid kan opnemen en dat het word opgezet in MP3 bestand. dus streamende sets en die dus met een programma kan opnemen.

kan iemand mij hiermee helpen ?

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 11:27
Bias Peak moet dit klusje wel makkelijk kunnen klaren!

http://www.bias-inc.com/products/

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
ik gebruik altijd Audio Hijack om bijvoorbeeld sets van 3 voor 12 te rippen

http://www.rogueamoeba.com/audiohijackpro/

Verwijderd

Topicstarter
nice ik vond me oude programma ook btw, audacity erg handig ! idd voor 3voor12 techno setjes

bartjeee

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:46

Nitai

Live the life you love.

Ik heb gisteren nog iets opgenomen met iRecordMusic, geweldige app :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Nitai schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:10:
Ik heb gisteren nog iets opgenomen met iRecordMusic, geweldige app :)
Of gebruik RadioLover van dezelfde makers: http://www.bitcartel.com/radiolover/index.html

Hiermee kun je gewoon een stream aanzetten, en muziek wordt automatisch opgedeeld in losse mp3's en netjes getagged.

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik zit eigenlijk met nog een probleem, als ik opneem doet hij dat via de build in microphone maar dat is vervelend wegens clicks muis achtergrond huis geluiden. Vroeger bij windows kon ik bij de geluidskaart driver settings de inline veranderen. Hoe doe ik dit bij mac os x ? want ik wil gewoon via de inline opnemen

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je met Spotlight had gezocht naar "sound input" had je het gevonden :+
Het zit onder System Preferences > Sound > Input en daar kun je switchen tussen verschillende devices.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan daar dus echt niet switchen :/ of ben ik nou gewoon zo scheel ahaha.

iemand ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 19:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is namelijk als ik opneem pakt hij telkens de microphone en niet de lijn in. zo vervelend ik werk trouwens op een macbook pro met de inbouw boxen.

hoe los ik dit nou op ?

• GuntherS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-02 20:54
Kan je dat niet in het programma zelf instellen?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dan komt er nog geen geluid ik kan kiezen voor inbuild microphone or line in alleen die inbuild microphone werkt maar ik wil via de lijn in werken wegens slechte kwaliteit en achtergrond geluiden van de microphone

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Misschien is het handig dat je een nieuw topic opent waarin je vermeld wat je probleem is, met welk programma (!) en wat je dus zelf geprobeerd hebt. Het loopt allemaal door elkaar heen, omdat je topic begon met de vraag naar programma's om muziek op te nemen en nu doorgaat naar problemen met een programma. Daarnaast, als je informatie aan je bericht wilt toevoegen, gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop om je bericht aan te passen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
naja zeg ik zit gewoon met een probleem waarom zou ik meteen een nieuw topic moeten openen.
Het zit nog steeds in dezelfde categorie ..

ik hoop dat iemand me ermee kan helpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er maar niet uit enige wat werk in build in microphone en de lijninvoer geeft geen ene kick :/ hoe moet ik nu toch werken

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Misschien is het handig, om te beginnen, om te vermelden om welk programma het gaat, want dat is me niet duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over alle programma's die hierboven staan. Vooral audacity en audihijack me probleem is dat ik alleen me microphone kan kiezen maar niet me inpunt lijninvoer daar komt tenminste geen geluid uit :/ ik speel me geluid af via me macbook pro boxen

Verwijderd

Topicstarter
Brimme & Tank hoe doen jullie dat dan ?

sorry hoor maar ik ben gewoon reet dom ik kom gewoon geen 1 stap verder :/ wat is dit toch met mac os x en muziek opnemen

kom op zeg kan iemand me aub helpen.

ik kijk me built-in-line wel selecteren maar er komt geen geluid uit niets noppes alleen microphone build in.

ik word gewoon knetter gek

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 22:48 ]

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:08
Ik kan me herinneren dat ik dat probleem de allereerste keer ook had toen ik audacity gebruikte.

Zal er deze avond eens naar kijken, maar het was inderdaad iets heel simpel... kan er nu alleen niet opkomen wat het was ;)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Verwijderd

Topicstarter
ok zou fijn wezen ben nu op me bedrijf bij de mac os systeem beheerders en die vinden de clue ook nog steeds niet. Ik moet vanavond maar is een keer iShout proberen zeiden ze, het is niet echt een geluidskaart probleem zeiden ze, want de rest werkt gewoon.
Pagina: 1