Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Euh...Multiboot maken? Kan je anders wat duidelijker zijn wat je precies bedoelt met "configuratie" (breed begrip namelijk).
Ok ... het moet geen multi boot zijn. Ik moet beide pc´s draaiende hebben.
De windows vista omgeving is mijn werk omgeving. Nu wil ik Windows Small Business Server als VPC gaan installeren. Waar moet ik dan rekening mee houden. Deze omgeving moet wel blijven draaien (voor de test).
De windows vista omgeving is mijn werk omgeving. Nu wil ik Windows Small Business Server als VPC gaan installeren. Waar moet ik dan rekening mee houden. Deze omgeving moet wel blijven draaien (voor de test).
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
De intel hardware virtualisatie aanzetten. En VirtualPC ondersteund geen meerdere cores, dus je kan maar een core gebruiken in een virtuele machine. Verder zie ik weinig problemen..
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik hoef ook maar 1 core per virtual pc en geen meerdere. Kan ik dat aangeven dat iedere vpc zijn eigen core gebruikt? Of bedoel je dat dat dus niet gaat ?
Dit heeft niks met hardware te maken, je vraagt hoe je iets softwarematig het beste kunt aanpakken. Ik stuiter het topic dan ook door richting Windows Clients
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik snap niet wat je bedoelt met configureren? Installeren, klaar. Verder zou ik Virtual Server of VMWare server pakken ipv Virtual PC.
ik zou je server bare metal gaan draaien en je desktop daarin virtualisteren, dit houd in dat je sbs zeker voldoende systeemresources ter beschikking krijgt en het is niet zo'n ramp is als je desktop wat sluggish wordt (weet niet om hoeveel testgebruikers het gaat, bij een stuk of 5 is dit natuurlijk onzin maar als het veel gebruikers zijn kan zo'n sbs server het nog redelijk druk krijgen)
*burp*
Pagina: 1