Toon posts:

Backlight laptop (inverter kapot?) (Znote 6625WD)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na lang wachten kreeg ik dan eindelijk mijn Znote binnen, direct uitgepakt, BIOS gechecked, WinXP geinstalleerd, drivers geinstalleerd, tot hiertoe geen problemen.

Na een tijdje viel het backlight van mijn scherm gewoon, zonder reden, uit. Zowel aan netspanning als op batterij. Enige manier om het terug op te krijgen is het scherm een keer toedoen, en terug opendoen.
Heb dan maar even getest door gewoon in de BIOS te blijven staan, en na een tijd viel ook hier weer de backlight uit.

Het valt me ook op dat als ik de brightness minder zet (zeg maar: @ 50 % fzo) dat hij dan niet uitvalt (of veel minder frequent).
Daar ik toch graag een volledig functionele laptop zou hebben, zou ik graag hebben dat dit opgelost raakt, maar wil hem niet voor 2 weken naar Denned ofzo sturen terwijl ik het zelf ook zou hebben kunnen oplossen (zonder mijn garantie te verliezen, natuurlijk)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Dit kan je niet zelf oplossen, en moet je ook niet doen. Gewoon mooi terugsturen, want dit zijn niet de eisen die jij stelt aan een splinternieuw product.

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik dan (volgende week) ook doen.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 22:22 ]