Hallo,
Ik heb onlangs mijn 19 inch tft monitor van Medion RMA gestuurd. Ik kreeg vandaag een 19 Inch widescreen terug ter vervanging. Ik was hier bijhoorlijk blij mee, maar tijdens het opstarten van mijn computer krijg ik geen beeld. Alleen als windows alle opstartprogramma's aan het laden is komt mijn beeld terug. De eerste keer kreeg ik gewoon goed beeld, alleen de tweede keer krijg ik vervormd beeld.
Rare kleuren door elkaar, het leek wel een soort storing. Ik krijg alleen maar goed beeld als ik mijn DVI stekker opnieuw in de videokaart steek. Ik hoor dan ook een geluidje als ik hem eruit haal en weer terug steek. Hetzelfde geluidje als je je USB stick in je computer steekt.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Mischien niet relevant maar ik post het toch maar erbij.
Bij het icoontje 'hardware veilig verweideren' staat ook Maxtor 6V160E0 E:, C:, D:, ( mijn hardeschijf)
ik vraag me af of dit wel correct is.
Alvast mijn dank!
Specs computer:
AMD Athlon X2 4200+
Radeon X850XT 256MB Pci-e
4x512 MB geheugen Corshair ValueSelect.
Creative Xtreme Gamer Geluidskaart.
450 Watt Aerocool Turbine voeding Modulair.
160 GB Maxtor HD 8 MB, 7200rpm.
Windows XP Home Edition
Instellingen beeld:
1440 bij 900 Pixels
Kleurkwaliteit - hoogst 32 bit
60 Hertz
Ik heb onlangs mijn 19 inch tft monitor van Medion RMA gestuurd. Ik kreeg vandaag een 19 Inch widescreen terug ter vervanging. Ik was hier bijhoorlijk blij mee, maar tijdens het opstarten van mijn computer krijg ik geen beeld. Alleen als windows alle opstartprogramma's aan het laden is komt mijn beeld terug. De eerste keer kreeg ik gewoon goed beeld, alleen de tweede keer krijg ik vervormd beeld.
Rare kleuren door elkaar, het leek wel een soort storing. Ik krijg alleen maar goed beeld als ik mijn DVI stekker opnieuw in de videokaart steek. Ik hoor dan ook een geluidje als ik hem eruit haal en weer terug steek. Hetzelfde geluidje als je je USB stick in je computer steekt.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Mischien niet relevant maar ik post het toch maar erbij.
Bij het icoontje 'hardware veilig verweideren' staat ook Maxtor 6V160E0 E:, C:, D:, ( mijn hardeschijf)
ik vraag me af of dit wel correct is.
Alvast mijn dank!
Specs computer:
AMD Athlon X2 4200+
Radeon X850XT 256MB Pci-e
4x512 MB geheugen Corshair ValueSelect.
Creative Xtreme Gamer Geluidskaart.
450 Watt Aerocool Turbine voeding Modulair.
160 GB Maxtor HD 8 MB, 7200rpm.
Windows XP Home Edition
Instellingen beeld:
1440 bij 900 Pixels
Kleurkwaliteit - hoogst 32 bit
60 Hertz
[ Voor 14% gewijzigd door XlinKk op 06-09-2007 20:33 ]