Proliant 1850R wil niet starten

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 19:09

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb hier een Compaq Proliant 1850R staan die niet aan wil gaan. Als ik de stekker in stopcontact doet dan gaat voor op de server een Amber led branden maar na een paar seconden gaat deze even 1 sec naar groen toe, op het zelfde moment branden in de server een aantal leds maar dat is van korte duur.

Ik heb alle hardware op nieuw erin gedaan en alle aansluining na gelopen de voeding heb ik ook op de tweede plek gedaan. Ik heb de jumpers na gelopen en alle andere switches ook maar dat mag ook niet baten.

Kunnen jullie nog tips en/of ideeën.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door. Je probleem kan namelijk overal liggen.
daarbij hoort dit niet in CSL natuurlijk

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:55

Thandor

SilverStreak

Dit is inderdaad even een kwestie van goed testen met de troubleshooter die hierboven aangegeven wordt. Bekijk ook even of je informatie bij HP kunt vinden omtrent deze server.

Mocht je na het troubleshooten niets kunnen vinden dan kun je een nieuw topic openen in het subforum dat aansluit bij het onderdeel waarvan jij denkt dat deze problemen geeft. In CSL horen eigenlijk geen probleemtopics thuis :o. Lees vervolgens wel even het beleid/policy en de FAQ in het desbetreffende subforum :). Vaak staat daar vermeld wat er zoal in een topicstart moet staan (o.a. specificaties). Tevens vind je er vaak nuttige informatie in terug :Y).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.