Sony introduceert Alpha DSLR-A700

Pagina: 1
Acties:

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
nieuws: Sony introduceert Alpha DSLR-A700 spiegelreflex
...
Met de Alpha DSLR-A700 mikt Sony op een hoger marktsegment en de camera kan gezien worden als opvolger van de drie jaar oude Minolta Maxxum 7D.

Het uiterlijk van de camera lijkt nog op de Konica Minolta Maxxum 7D, ...
De Minolta 7D heette hier in europa gewoon Dynax 7D, niet Maxxum 7D, dus dat lijkt me beter?

Verder snap ik niet helemaal waarom er in de eerste zin van het artikel 'donderdag' staat, ipv simpelweg 'vandaag'. Het lijkt nu net alsof het een paar dagen geleden heeft plaatsgevonden en daarnaar verwezen wordt of iets dergelijks.
Sony heeft donderdag de Alpha DSLR-A700-spiegelreflex officieel geïntroduceerd.
Verder heb ik het idee dat als ik het stukje over de specs zit te lezen dat er hier en daar wel een 'Volgens Sony' bij had gemogen. Er worden nu te veel dingen als feit aangemerkt terwijl dat nog nergens bewezen is. Zoals bijvoorbeeld de ruisprestaties.
Het uiterlijk van de camera lijkt nog op de Konica Minolta Maxxum 7D, maar qua specificaties kan de camera meekomen met de moderne concurrentie van Canon en Nikon. Aanwezig is een 12,2 megapixel cmos-sensor die dankzij de ingebouwde analoog-digitaalconversie weinig ruis produceert. Verder herbergt de camera een nieuwe beeldverwerkingsprocessor, een snellere autofocussensor en een 3” lcd met een resolutie van 640x480 pixels. Andere noemenswaardige features zijn de ingebouwde beeldstabilisatie, de meegeleverde draadloze afstandsbediening en de 1080p hdmi-uitgang.

[ Voor 51% gewijzigd door Orion84 op 06-09-2007 20:30 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05
Ik heb Dynax 7D vervangen door Minolta 7D en een ",aldus Sony" toegevoegd om het extra duidelijk te maken.
Verder snap ik niet helemaal waarom er in de eerste zin van het artikel 'donderdag' staat, ipv simpelweg 'vandaag'.
Zoals het er nu staat schijnt netter te zijn, heb ik tenminste recentelijk begrepen.

[ Voor 5% gewijzigd door Hielko op 06-09-2007 20:35 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
d:)b

En als er over het expliciet noemen van de dag een richtlijn is of iets dergelijks dan zal dat vast wel in orde zijn :)
Het viel me alleen wel op :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr