Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

outlook-agenda gedeeltelijk synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel al bijna 1,5 jaar de qtek s200 met windows mobile 5. Ben er hartstikke tevreden mee en ook synchroniseren gaat prima. Nu zit ik alleen met een vraag:

Sindskort ben ik in mijn eerste baan begonnen. Hier wordt heel veel gewerkt met outlook (vergaderverzoeken, afspraken, enz...) Mijn qtek gebruik ik hiervoor nog niet maar dat wil ik wel gaan doen. Alleen op de volgende manier:

Ik wil alleen mijn agenda van me werk synchroniseren, ofwel als ik mijn qtek aansluit wil ik dat mijn afspraken van outlook desktop naar mijn qtek gaan. Van mijn qtek mogen dan alleen werkafspraken in de map werk naar de desktop worden gesynchroniseerd. Ik heb er geen zin in dat mijn privé afspraken in mijn outlook op werk komen.

Hoe zou ik dit kunnen doen?? wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:33
Je kan met een extra tooltje meerdere agenda's synchroniseren. Zolang je dit maar niet doet via Exchange maar direct aan een PC met een kabeltje gaat dit zonder problemen. Via internet werkt het echter niet.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sorry dat dit misschien een beetje bot overkomt, maar wat heb je zelf al gedaan?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
Heb je geprobeerd je prive afspraken ook als prive te categoriseren in je agenda op je S200? Volgens mij kun je een categorie prive gebruiken waarmee je voorkomt dat ze in je werk Outlook komen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf veel op rondgezocht maar wil niet dat alles erin komt, dus niet te snel handelen. Maar als ik dus mijn huidige afspraken prive zet zal die deze niet synchroniseren.

Ik werk inderdaad met kabeltje dus dat is het probleem niet. Ik gaat het morgen proberen door mijn prive afspraken te categoriseren.

Verwijderd

Topicstarter
Deze oplossing heb helaas niet gewerkt en al mijn persoonlijke afspraken staan in me werk agenda.

Weet iemand een manier hoe het wel mogelijk is?

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
Je kunt wellicht in Active Sync op de desktop aangeven welke instellingen voor synchronisatie je wilt gebruiken. Kun je daar niet aangeven dat priveafspraken verborgen moeten blijven? Ik heb hier geen AS geinstalleerd dus kan het niet voor je checken, maar kijk eens of je daar wat in kunt vinden. Of zoek anders eens op microsoft.com.

edit: Daar vind je oa op het forum dit antwoord:"Your Windows Mobile device is considered a private device. If you want your data to be safe on there, you protect it with a password. like Linley suggested. The private flag will make sure that your meetings will not be read on Exchange by others, which they will also be synchronized to."

Dit suggereert dat anderen dus niet jouw prive afspraken kunnen zien, maar jij wel. Helaas komen jouw prive afspraken dus wel op de server, weliswaar niet zichtbaar, maar toch.

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat het toch niet mogelijk is en ik zal eens kijken of dat laatste werkt, alhoewel andere oplossignen beter uit zouden komen. Bij de instellingen heb ik al gekeken. Als ik zeg dat ik mijn agenda wil synchroniseren dan kan ik allen instellen hoeveel weken voor en achteruit maar niet welke categorien ofzo.
Pagina: 1