iTunes Shop - alleen in NL-store kopen

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Velen zullen het met mij eens zijn:
Het is soms best knap vervelend dat wij Nederlanders alleen in de NL-store van iTunes muziek kunnen aanschaffen. Zo kwam ik vandaag in een email van DaveMatthews Band (gruwelijk fijne band!) dat ik in de iTunes store een gratis video van de band kon downloaden.
Nu ging ik kijken in de store, en bleek hij wel aanwezig in de US-store, en niet in de NL-store.

Is er een legale manier om toch aan die content te komen?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

emigreren? :P maar volgens mij is er verder geen mogelijkheid om aan deze video te komen via itms, je zou de band kunnen mailen of een forum vraag/suggestie ofzo
misschien staat ie ook wel op youtube oid

ik ben het idd met je eens dat het irritant is dat bepaalde content alleen in de vs versie van itms is te verkrijgen, zoals tv shows ed

[ Voor 25% gewijzigd door airliner op 06-09-2007 20:57 ]

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Het kan geloof ik als je een amerikaanse iTunes Gift Card hebt.. die moet iemand in de vs voor je kopen, en dan opsturen.. andere mogelijkheid is er niet.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Helemaal mee eens! Vrij irritant.

Ook met het aanschaffen van o.a. Tv-programma's en muziekvideo's. Báh! Maar het schijnt wel dat er aankomende maanden in Europa steeds meer content in de iTS wordt geplaatst.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Eswip schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:25:
Het kan geloof ik als je een amerikaanse iTunes Gift Card hebt.. die moet iemand in de vs voor je kopen, en dan opsturen.. andere mogelijkheid is er niet.
Die zijn via eBay vrij eenvoudig te koop. Maar volgens mij heb je dan nog steeds een 'Amerikaans' ITMS account nodig, dus, met Amerikaanse credit card en ditto adres?