| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
emigreren?
maar volgens mij is er verder geen mogelijkheid om aan deze video te komen via itms, je zou de band kunnen mailen of een forum vraag/suggestie ofzo
misschien staat ie ook wel op youtube oid
ik ben het idd met je eens dat het irritant is dat bepaalde content alleen in de vs versie van itms is te verkrijgen, zoals tv shows ed
misschien staat ie ook wel op youtube oid
ik ben het idd met je eens dat het irritant is dat bepaalde content alleen in de vs versie van itms is te verkrijgen, zoals tv shows ed
[ Voor 25% gewijzigd door airliner op 06-09-2007 20:57 ]
Het kan geloof ik als je een amerikaanse iTunes Gift Card hebt.. die moet iemand in de vs voor je kopen, en dan opsturen.. andere mogelijkheid is er niet.
Helemaal mee eens! Vrij irritant.
Ook met het aanschaffen van o.a. Tv-programma's en muziekvideo's. Báh! Maar het schijnt wel dat er aankomende maanden in Europa steeds meer content in de iTS wordt geplaatst.
Ook met het aanschaffen van o.a. Tv-programma's en muziekvideo's. Báh! Maar het schijnt wel dat er aankomende maanden in Europa steeds meer content in de iTS wordt geplaatst.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Die zijn via eBay vrij eenvoudig te koop. Maar volgens mij heb je dan nog steeds een 'Amerikaans' ITMS account nodig, dus, met Amerikaanse credit card en ditto adres?Eswip schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:25:
Het kan geloof ik als je een amerikaanse iTunes Gift Card hebt.. die moet iemand in de vs voor je kopen, en dan opsturen.. andere mogelijkheid is er niet.