Toon posts:

Dual Cel 266@448 uitboren of niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dual slot1 Mobo en ik heb 3 celerons 266 4X66fsb

nou heb ik deze al eens ooit uitgeboort zodat de bios automatich al 100Mhz fsb Detect.
dan was het nog ff naar 112fsb op kriken en dan had ik een 448Mhzer ( 450 Mhz zeggen sommige Mobo's )

maar goed als ik ze er zo instop in mijn DUAL dan werkt i niet nu heb ik een site gevonden

: http://kikumaru.w-w.ne.jp/pc/celeron/index_e.html

waar dus beschreven staat dat het mogenlijk is ( ik doe een Electronica opleiding )
dus mijn soldeeren is perfect :)

dus nu zou ik graag weten wat julie zouden doen als je dit had

SYS:
M750 slot1 merk PC100 BX440 max 133Mhz fsb 7,5Multy verder heb ik 3X 266@448 liggen dus als ik er 1 fout doe kan ik nog steets dual maken 256Mb ram enzo maar dat doet er niet toe alles kan ik in de Bios instellen dus geen jumpers op het mobo aleen voor de Bios reset dan na :) ( mijn P!!! 650 draait er ook stabiel in ) kijk ik kan alteid nog 2 CPU's gaan kopen !!!:):):)

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Ik ken een aantal mensen die iets soortgelijks hebben gedaan met 300A's... ging allemaal goed.
Suc6.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar was dat ook met de info van deze site of een andere want dan zou ik graag die ander ook ff willen zien;)

Verwijderd

Topicstarter
kan ff iemand mij nog helpen :(

Verwijderd

Topicstarter
Na het heeft dus niet gewerkt sterker nog ik krijg mijn CPU's niet meer van mijn Mobo af
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(