Toon posts:

XS4ALL hosting naar andere aanbieder zonder problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben als bedrijf zijnde een internet verbinding van XS4ALL (business).
Dit met name omdat XS4ALL batched smtp via poort 25 aanbiedt en zo de mail makkelijk kan worden opgevangen op onze exchange server. Omdat de internet verbinding en batched smtp via hetzelfde IP-adres lopen was er volgens XS4ALL geen andere oplossing dan onze website bij hun te laten hosten. Hiervoor betalen wij nu 23 p/m.

Nu is het feit dat wij met een nieuwe website bezig zijn die met een mysql database communiceert en dus een andere hosting nodig heeft. Een hosting bij XS4ALL met mysql kost € 36,50 p/m. Dit is toch iets teveel van het goede want voor dit bedrag kan je al op jaarbasis een goede host vinden.

Een andere aanbieder zoeken voor e-mail en internet is eigenlijk geen optie omdat dan meestal 2 dagen lang geen e-mailverkeer meer mogelijk is vanwege het omzetten van de gegevens.
Nu is mijn vraag hoe ik dit het makkelijkst kan oplossen!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:16:
Een andere aanbieder zoeken voor e-mail en internet is eigenlijk geen optie omdat dan meestal 2 dagen lang geen e-mailverkeer meer mogelijk is vanwege het omzetten van de gegevens.
Nu is mijn vraag hoe ik dit het makkelijkst kan oplossen!
Als je het goed aanpakt hoef je geen enkel e-mailtje te missen hoor :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Datafeest schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:22:
[...]

Als je het goed aanpakt hoef je geen enkel e-mailtje te missen hoor :)
En wat is dan de beste manier om dit uit te voeren? :P

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:38:
[...]

En wat is dan de beste manier om dit uit te voeren? :P
Uhmmm.....zegt MX-record je iets? Heeft namelijk een eigenaardig element: fall-back(up). ;)
Kwestie van even aanpassen zodra de nieuwe server klaar is om mail te ontvangen.

[ Voor 11% gewijzigd door Lekkere Loempia op 06-09-2007 23:14 ]

Verwijderd

Lekkere Loempia schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:13:
[...]

Uhmmm.....zegt MX-record je iets? Heeft namelijk een eigenaardig element: fall-back(up). ;)
Kwestie van even aanpassen zodra de nieuwe server klaar is om mail te ontvangen.
Simpeler kan het niet ;)

** handig he? MX records :)