Hallo forummers. Ik ga eindelijk dan eens een nieuwe PC kopen en wil graag een barebone shuttle aanschaffen. De combi die ik voor ogen heb is een Shuttle SD32G5 met 2GB RAM en een C2D E6850 CPU, alles bijelkaar zal me dat ongeveer 650 euro kosten. Een Sata2 schijf heb ik gelukkig nog liggen evenals een DVD-DL brander. Wat is jullie mening over zo'n set? Ik ga 'm voornamelijk gebruiken voor encoding naar DivX (en misschien ooit als MediaCenter). Is deze machine makkelijk te overclocken, mocht ik daar ooit iets mee willen doen?
Verder moet dan natuurlijk mijn huidge PC verkocht worden maar wat is dan een nette en redelijke vraagprijs? Het betreft een amper 1 jaar oud desktop model met ATX board (D2151-A1) met Broadcom gigabit ethernet, Realtek audio, Intel 82945G chipset, Intel Pentium4 HT 630 CPU, 2GB DDR2-533 geheugen, nieuwe ASUS DL brander en meer dan genoeg USB2 poorten. Verder een 80GB Sata2 schijf, er kan een tweede bij. Geen herrieschopper, de fans gaan pas blazen als er echt gewerkt moet worden. Zeer nette staat, nooit overclocked.
Ik hoor het graag, alvast bedankt voor de input!
Verder moet dan natuurlijk mijn huidge PC verkocht worden maar wat is dan een nette en redelijke vraagprijs? Het betreft een amper 1 jaar oud desktop model met ATX board (D2151-A1) met Broadcom gigabit ethernet, Realtek audio, Intel 82945G chipset, Intel Pentium4 HT 630 CPU, 2GB DDR2-533 geheugen, nieuwe ASUS DL brander en meer dan genoeg USB2 poorten. Verder een 80GB Sata2 schijf, er kan een tweede bij. Geen herrieschopper, de fans gaan pas blazen als er echt gewerkt moet worden. Zeer nette staat, nooit overclocked.
Ik hoor het graag, alvast bedankt voor de input!