Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Edit: Zie Wilko hierboven idd
[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 06-09-2007 18:32 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Volgens mij heb ik iemand dat een keer zien doen ja. Kun je iets meer Jip/Janneke uitleggen? Ik heb een nieuwe layer gemaakt met een zwart-wit gradient. En dan? Als ik met de opacity en fill percentages speel gebeurt niet wat ik wil.Wilko schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:31:
Een layer mask maken en daarin een zwart-wit gradient zetten.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Edit: heb 'm gevonden. sorry voor de domme vraag! Maar bedankt mensen!!RobIII schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:32:
Je kunt een nieuwe layer maken en die met een gradient van doorzichtig naar zwart vullen (zo doe ik het althans, maar er zijn betere manieren die ik wel eens heb toegepast maar waarvan ik zo 1 2 3 ook niet meer hoe het precies ging).
Edit: Zie Wilko hierboven idd
[ Voor 21% gewijzigd door spaceboy op 06-09-2007 18:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://www.photoshop-tuto...natures/Abstract-c4d.html
En zoek anders op gradient
Greetz,
Bunz
Verwijderd
Bijkomend voordeel van deze aanpak is dat je op de adjustment layer met zwart en wit kunt tekenen. Alles wat je zwart maakt op de adjustment layer word niet doorgevoerd op de layers eronder, alles wat wit is wel. Als je een gradient maakt zul je zien dat alles wat wit is volledig wordt doorgevoerd, alles wat zwart is word genegeerd en daartussen zie je een mooie overgang.
Ik zou zeggen experimenteer er eens mee. Je kunt er super veel mee doen en bovendien kun je de settings achteraf aanpassen, net als het gebied wat je beinvloed (door de mask aan te passen)
Ik kan aanraden om te zoeken naar;
Artist: John W Chambers
Album One Minute Tip - Photoshop Wednesdays (Videocast)
Zoeken naar: Photoshop Wednesdays #39: Layer Masks.
Ik loop momenteel zelf de podcasts af naar layermasks en wat er mogelijk is en hoe het er nu uit ziet kan je beter naar onmogelijk kijken.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.