Toon posts:

[MSN en Hotmail]Hotmail in vervormde weergave

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Via MSN wil ik naar de inbox van mijn hotmail maar die ziet er heel vervormd uit. Gek genoeg als ik op refresh klik krijg ik wel de goede vormgeving. Meer mensen hier last van?

Ik weet dat er van het weekend mensen met een KPN verbinding last hadden van een vervormde en trage pagina.Maar ik krijg de pagina wel en het is voor de rest niet traag. Verder heb ik een XS4ALL (voorheen zat ik bij Demon) verbinding met BBNed. Ik had dus van het weekend ook geen last van die trage hotmail.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee wat er aan de hand is. Ook als ik normaal naar hotmail.com ga heb ik die vervormde inbox pagina, refreshen en dan is ie weer goed. Heb al mijn cookies al verwijderd maar hij doet het nog steeds niet goed.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
heb je ook je temp map leeggegooid?
welke versie ie heb je?
heb je dit probleem ook in firefox of in evt andere browsers?
heb je spyware achtige dingen op je pc?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, alles leeggehaald met CCleaner. Ik heb dit probleem in Explorer 6.0, firefox heb ik niet.
Op spyware heb ik ook gezocht met Ad Aware en ik heb spywareblaster op de achtergrond draaien.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
kan je misschien een screenshot posten hoe je lay-out er uitziet als het fout gaat?

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
Ook een simpele ctrl-F5 al geprobeerd?

Verwijderd

Iets concreets weet ik zo niet, maar wat ik heb ondervonden bij Livemail is, dat ie de pagina blijft laden door die f*cking reclame banner bovenin. daardoor zag het er bij mij ook vaag uit. Een simpele oplossing hiervoor is in Firefox adblocker plus te gebruiken. maar dit is natuurlijk een beetje een vreemde manier om iets op te lossen, (maar het werkte wel)

(@ modje, daar hoef je niet bang voor te zijn. ik wil niet jullie inkomsten verpesten. tenzij jullie met schreeuwende banners gaan smijten. dan ben ik genoodzaakt de boel te blocken :P )

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2007 21:35 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

offtopic:
Mr. D,

Zorg je er wel voor dat *.tweakers.net in je whitelist staat? We verwachten hier namelijk wel dat je gewoon de banners weergeeft, mocht je ze toch echt weg willen hebben dan kan je nog altijd een abonnement afsluiten hier. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Tja, maar dat lost het probleem wel op misschien maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil weten hoe het komt, en hoe ik er vanaf kom.
geez schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:24:
Ook een simpele ctrl-F5 al geprobeerd?
Ja dan refreshed hij en dan krijg ik wel de goed gevormde inbox pagina.
Ik zit nu even op de computer van mijn ouders maar hier hetzelfde probleem, een vervormde inbox. Klik ik op vernieuwen dan is het weer goed.
Nog maar weer eens een schop naar boven. Ik heb het probleem nog steeds. Heeft iemand misschien een emailadres van hotmail.com om het probleem aan hun voor te leggen? Ik heb het op meerdere computers dus.
Modbreak:Plaats in het vervolg niet meerdere posts; maar wijzig je laatste post als je de laatste poster in het topic bent; anders wordt dit gezien als ongewenst kicken binnen 24 uur

[ Voor 73% gewijzigd door Spider.007 op 10-09-2007 08:56 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:06

Onbekend

...

Ik heb dat probleem ook regelmatig. (ik gebruik de lite uitvoering en Firefox V2.0.0.6)
Vooral als ik een post heb verplaatst naar een andere map.
Volgens mij is dit een kleine bug bij Hotmail. Ik vermoed bij de css.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd dat men daar niets aan doet dan want ik heb dit probleem al enkele dagen.
Ik gebruik trouwens IE 6.0.

Verwijderd

dat je IE 6 gebruikt maakt niks uit het probleem zit 'm bij Hotmail/Livemail. Ik heb het het probleem al sinds ik me Live account alweer heb geactiveerd (ruim een maand geleden)
maar een simpele refresh zou moeten werken (die tip van AddBlockerPlus was maar van korte duur want hij blijft nou alweer altijd laden, tot dat ik de pagina ververs. dan stopt ie)

Verwijderd

Topicstarter
Nu maar hopen dat men er achter komt en het probleem oplost. Ik had nooit geen last maar vorige week trad het probleem ineens op.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:53
Ik heb het ook een tijdje gehad. Een klein weekje geleden lag hotmail er bij mij thuis 3 volle dagen uit. Later deed hij het weer. Gisteren was ineens de complete layout weg. Had ik alleen klikbare letters, maar zonder het bekende Windows Live jasje. Een soort kladblok bestand, maar dan met links zeg maar... Volgens mij is de Hotmail-server gewoon niet helemaal optimaal..

Verwijderd

Topicstarter
Snap niet dat ze er niets aan doen en dat dit al dagen zo is.
Pagina: 1