Grenzen SLi

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-07 10:26
Ik wilde even vragen of iemand weet wat de grenzen zijn van wanneer je wel en wanneer je niet 2 kaarten in SLi kan doen...

Ik heb nu namelijk een XFX GForce 7800GTX 256 mb.. en ik kan van een vriend een XFX GForce 7800GTX 256mb (standaard overclocked) kopen om ze in SLi te zette....

Nu vroeg ik me af of dit mogelijk is.. (Ik meen namelijk eens gelezen te hebben dat je kaarten in SLi kan doen, als ze maar dezelfde GPU hebben, maar weet dit niet meer zeker)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Maar wat is je vraag...? De 7800GTX heeft een G70 core, dus ze kunnen gewoon in SLI. Alleen zullen ze wel op de clockfrequenties van de traagste kaart lopen.

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-07 11:30
Volgens mij kunnen ze wel in SLI mids ze beide op dezelfde snelheid lopen. Jij hebt dus de normale 7800GTX en je maat een 7800GTX XXX? je zou je eigen kaart kunnen overklokken op XXX snelheden of de 7800GTX underkloken (eerste optie lijkt mij het best).

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04-2025
Zelfde hardware is geen probleem.

Hebben ze dat niet, dan heb je een probleem.

Audi S3

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 11:46

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Inderdaad even kijken of jij je kaart kunt OC en tot XXX speeds (kan meestal wel geloof ik) en dan kun je de twee kaarten idd in SLI laten draaien.

Als je niet de snelheid van de XXX haalt, zal de XXX de snelheid van je "eigen" kaart nemen. In dat geval moet je zelf even de afweging maken of je het de investering waard vindt.

Kortom: Het zou hoe dan ook gewoon moeten werken. :)