Het valt me nogal vaak op dat Tweakers.vaak vanuit een Amerikaans perspectief bericht. 90% van het artikel gaat dan over een Amerikaanse product-lancering, dollarprijzen, etc. De NL/Eruopeuse situatie wordt dan in een terzijde even belicht. Het laatste voorbeeld is het artikel Nieuwe PSP voorlopig alleen in gelimiteerde bundel. Interessante kop maar die bundel is in NL helemaal niet te koop. Dit wordt overigens in 1 regel in het artikel vermeldt, de rest van het artikel slaat echter enkel op de Amerikaanse situatie.
Ik vind het de omgekeerde wereld. Kunnen Tweakers.net-artikelen over nieuwe produkten en services niet standaard vanuit een NL/BE perspectief gezien worden? Je kunt toch ook een artikel schrijven over de nieuwe PSP en in 1 regel de Amerikaanse bundel in een terzijde vermelden. Dan zou het artikel een stuk interessanter en relevanter zijn dan het huidige artikel.
Ik vind het de omgekeerde wereld. Kunnen Tweakers.net-artikelen over nieuwe produkten en services niet standaard vanuit een NL/BE perspectief gezien worden? Je kunt toch ook een artikel schrijven over de nieuwe PSP en in 1 regel de Amerikaanse bundel in een terzijde vermelden. Dan zou het artikel een stuk interessanter en relevanter zijn dan het huidige artikel.