Toon posts:

Speedtouch 716 werkt niet op ps2 help?

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo!

heb dus een speedtouch modem doet het op zich goed maar nu wil ik de ps2 aansluiten op de modem met het spel pro evolution soccer 6 maar dan zegt ie kan niet connecten met udp port 5730..

kan iemand mij helpen?

met de vorige modem moest ik altijd eerst op de pc releasen en dan kon ie in de ps2 maar deze modem werkt helemaal niet met mijn ps2

mvg,
Martijn

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Volgens mij heeft mn moeder dat modem ook (KPN IPB), die heb ik ook moeten instellen om PES6 op de PC te kunnen spelen: gewoon een kwestie van poorten udp 5730 tm 5740 forwarden naar het interne IP van je PS2 lijkt me. Volgens mij moet je bij Speedtouch eerst een 'toepassing' aanmaken, die gewoon PES6 oid noemen, en dan de goede poorten opgeven en die aan het interne IP van je PS2 koppelen

Hier komt iets hips te staan

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Je zal in je speedtouch udp poort 5730 moeten openen naar het ip van je ps2.
Hoe dat moet staat vast wel in de handleiding :).

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt het is gelukt nee veel wikken en wegen :) je mag bijna wel netwerk beheerder zijn man :) voor een leek is dit toch niet normaal dat je zoveel moet aanpassen hehe

bedankt!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/front/lg-rtfm-mug.jpg

Dan lukt het wel :+

Verwijderd

Ik zou dit topic graag even willen reviven. Ik heb sinds gisteren PES2008 voor de PS3 binnen. En krijg bij het testen van de verbinding dezelfde foutmelding als bij PES6. Het gaat hier ook om UDP port 5730. Naar mijn inziens heb ik alles al geprobeerd maar ik kan nog steeds niet online... Iemand een tip voor me?

En dan heb ik het nog helemaal niet over de framedrops van PES2008 gehad op de PS3 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 15:58 ]

Pagina: 1