Contactvel maken van AVI.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-06 01:26
Ik zoek een programma om een contactvel te maken van een AVI-bestand. Ik bedoel daarmee een JPG met allemaal kleine thumbnails van de AVI, die genomen zijn om de x minuten. Het is op die manier namelijk handig, zodat je zo'n beetje de inhoud van de AVI kan zien, zonder hem te moeten openen ;)

Ik zou graag willen weten welk programma ik ervoor dan gebruiken :-)

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:41

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Dat lijkt me nou een vraag die heel makkelijk is te beantwoorden:

Zoeken met google naar avi+thumbnails

Heb je eigenlijk wel moeite gedaan?

[ Voor 10% gewijzigd door remco_k op 06-09-2007 14:14 ]

Alles kan stuk.

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-06 01:26
Op die trefwoorden heb ik al eens gezocht. Het eerste resultaat heb ik zelfs net nog bekeken. Echter zit er maar één programma'tje bij die doet wat ik wil, en het is geen freeware :D

De rest van de programma's maakt enkelvoudige snapshots, en daar heb ik niks aan, aangezien VLC dat ook kan...

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:10

Coach4All

I'm a Coach 4 All

kienwaiwong schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:26:
Echter zit er maar één programma'tje bij die doet wat ik wil, en het is geen freeware :D
O-) Had je er verstandig aan gedaan dat ook even te vermelden ( dat je het legaal en gratis zoekt)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:41

remco_k

een cassettebandje was genoeg

kienwaiwong schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:26:
Op die trefwoorden heb ik al eens gezocht. Het eerste resultaat heb ik zelfs net nog bekeken. Echter zit er maar één programma'tje bij die doet wat ik wil, en het is geen freeware :D

De rest van de programma's maakt enkelvoudige snapshots, en daar heb ik niks aan, aangezien VLC dat ook kan...
Allemaal info die je even in je TS had moeten zetten... :(
Spuit 11

Edit:
En ik blijf erbij: moet makkelijk zelf te vinden zijn met een iets aangepaste zoekstring:
Zoeken bij google op avi+thumbnails+jpg
Net even door de resultaten gefietst, ik zag binnen een paar minuten al een bruikbaar iets.

[ Voor 26% gewijzigd door remco_k op 06-09-2007 14:46 ]

Alles kan stuk.

Verwijderd

Dat kan media speler classic toch? Via menu bestand ofzo.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 23:59

Klippy

Still Game

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; dit is toch echt een onwijze Google vraag; en ik stel voor dat je dat dan even zelf gaat doen :) Tip; begin eens bij [google=freeware avi thumbnails]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.