Ik heb vandaag op mijn computer xp opnieuw geinstalleerd, maar ik heb nu een probleem wat ik van te voren niet had. Als ik mijn scherm op de hoogste resolutie zet (1440*900) dan valt een deel van het beeld buiten het scherm. Als ik dan met mijn muis naar rechts in het beeld ga verschuift het beeld naar de rechterkant, maar de volledige 1440*900 pixels zijn dus nooit in beeld. Ook is het beeld beduidend minder scherp dan voor de reinstall. Het lijkt erop alsof de monitor deze hoge resolutie niet meer pakt, en daarom het beeld maar vergroot.
Ik heb een Asus VGA GeForce EN7100GS en een Samsung 931BW Monitor. Ik heb van zowel de videokaart als monitor al andere drivers proberen te installeren, maar dit lijkt allemaal in orde. Ook hardwarematig kan er niks fout zijn, want ik heb een dual boot met vista, en hier werkt alles nog prima. Ik heb via het nvidia control paneltje alle resoluties, refresh rates, en opties al proberen te veranderen maar tevergeefs. Waar kan dit aan liggen?
Ik heb een Asus VGA GeForce EN7100GS en een Samsung 931BW Monitor. Ik heb van zowel de videokaart als monitor al andere drivers proberen te installeren, maar dit lijkt allemaal in orde. Ook hardwarematig kan er niks fout zijn, want ik heb een dual boot met vista, en hier werkt alles nog prima. Ik heb via het nvidia control paneltje alle resoluties, refresh rates, en opties al proberen te veranderen maar tevergeefs. Waar kan dit aan liggen?