Okay, een van de redenen dat ik tot op heden nog moet werken met Excel voor Mac is het feit dat ik een urenregistratie moet bijhouden. Nu heeft laatst Apple Numbers'08 uitgebracht en dit zou voor mij de reden zijn om geen Excel meer te gebruiken. Alleen kan op een of andere manier Numbers niet echt lekker met tijden omgaan.
In Excel heb ik zeg maar de volgende functie.
Eindtijd - begintijd - pauze = totaal uren gewerkt
Nu heb ik geprobeerd dit op verschillende manieren in Numbers te zetten, maar ik krijg telkens niet de berekening waarmee Excel wel mee op de proppen komt. En ik heb ook al verschillende celwaardes toegepast, gekeken of er een speciale functie voor is, maar volgens mij kijk ik er of overheen of het kan gewoon niet met Numbers.
Is er misschien een Numbers guru in de buurt die mij (in de goede richting) kan helpen....
In Excel heb ik zeg maar de volgende functie.
Eindtijd - begintijd - pauze = totaal uren gewerkt
Nu heb ik geprobeerd dit op verschillende manieren in Numbers te zetten, maar ik krijg telkens niet de berekening waarmee Excel wel mee op de proppen komt. En ik heb ook al verschillende celwaardes toegepast, gekeken of er een speciale functie voor is, maar volgens mij kijk ik er of overheen of het kan gewoon niet met Numbers.
Is er misschien een Numbers guru in de buurt die mij (in de goede richting) kan helpen....