[Excel 2003 NL] Aangepaste weergaven doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 561 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pat_kem
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
Een hopelijk op te lossen vraag voor de MS Excelgoeroes onder ons:
Ik zit met het probleem dat als ik via:
Beeld => Aangepaste weergaven...

een aangepaste weergave wil instellen voor een geavanceerd prijsafspraakbeheermodel. Wanneer ik instel dat ik bepaalde kolommen niet wil zien, en dit opsla in dit bovengenoemd menu-pad onder een nieuwe naam (wat helemaal lukt en goed gaat), krijg ik de foutmelding bij het activeren van deze weergave:
"Sommige weergave-instellingen kunnen niet worden gebruikt."

Ik dacht eerst dat het lag aan de samengevoegde cellen in mijn bestand of het AutoFilter dat altijd actief is. Dit uitschakelen/verwijderen hielp ook niet. Ik blijf deze melding houden en hij toont niets van mijn gecreeërde aangepaste weergaven. Ik exporteer data vanuit MS Access naar een ander tabblad in dit bestand. Kan het daar mee te maken hebben? Wie-o-wie heeft de oplossing....En Microsoft Support is niet zo happig op OEM-klantlicenties; kun je ineens bijna EUR 300 schokken voor een probleem met een te vage foutmeldingsomschrijving (zie boven).

[ Voor 13% gewijzigd door pat_kem op 06-09-2007 10:44 ]

-- PK --

• Bolukan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-07 19:01
Nog nooit gewerkt met deze optie. Interessant!
Als ik even met de optie speel, krijg ik ook de foutmelding als ik gebruik maak van de beveiliging van het blad. Als je met de blad-beveiliging de opmaak beveiligt, kun je die ook niet wijzigen met deze optie.

Edit: Het bedrag kun je overmaken naar .... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bolukan op 06-09-2007 14:53 ]

• pat_kem
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
Nou, zonder de beveiliging te activeren krijg ik nog steeds de melding:
"Sommige weergave-instellingen kunnen niet worden gebruikt."

En dan erbij, ik wijzig met kolommen verbergen toch niets aan de opmaak van cellen. Dus ik maak nog even geen bedrag over...;)....Maar ik houd me aanbevolen voor de goede oplossing!

-- PK --