Toon posts:

Nieuwe systeem samenstellen, budget: max 750 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een systeem samenstellen van maximaal 750 euro. Ik wil de beste prijs kwaliteit verhouding proberen te halen en ik wil er wel goed mee kunnen gamen. Zelf had ik in gedachte:
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 (178 euro) omdat ie erg goed scoort bij tomshardware.com en hij is goedkoop.
Videokaart: Sapphire Radeon X1950XT 256mb (156 euro) ook omdat ie erg goed scoorde bij tomshardware.com

Verder wil ik 2gb intern geheugen en een 500gb harde schijf.

Hebben jullie misschien aanpassingen, betere opties, of opties waardoor ik geld bespaar? Graag zou ik een lijstje van jullie willen voor maximaal 750 euro dus.

MVG,

Berend-Bram Heinen

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Wij moeten voor jou een systeem samenstellen? :>

Kijk even naar de Best Buy Guide.. Doe wat research, lees productreviews, weeg prijzen af, etc. Doe wat moeite :)

De processor is goed. Met dat budget kan je waarschijnlijk ook nog wel 50 euro eruit halen voor een betere videokaart... Mar dat moet je zelf weten.

[ Voor 31% gewijzigd door ChessSpider op 06-09-2007 09:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht misschien hebben jullie wel goede voorstellen voor een systeem of goede lijstjes

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 13:27
Ja, die lijstjes staan boven in dit forum. Zie ook Best Buy Guide topicoverzicht

Dat zijn generieke oplossingen waarbij echt gekeken wordt naar de beste prijs-prestatie. Daar kun je zelf je systeem op baseren en hier en daar wat aanpassen :)

Met wat eigen onderzoek en de best buy guide kom je er wel uit :)

Succes.

Dit topic is gesloten.