[Vista/IE] IE laat code zien ipv pagina

Pagina: 1
Acties:

• Zekas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 14:20
Ik heb af en toe een probleem op een van mijn Vista machines met het weergeven van webcontent. Internet Explorer laat dan de code zien ipv. de daadwerkelijke pagina. Dit gebeurd ook in programma's anders dan IE die webcontent gebruiken (zoals FTD).
Ook wilt FTP op één of andere manier niet werken. Als ik probeer verbinden met een FTP site blijft IE gewoon heel lang laden maar er gebeurd niks. Via andere software (FTP Surfer) werkt het wel. Ik heb geen rare software geïnstalleerd (ik gebruik op al mijn machines in principe dezelfde software) en heb al virusscans gedaan (Kaspersky 7) en Hitman Pro gedraaid tegen spyware.
Het enige dat verschilt tussen mijn machines is dat deze draadloos verbonden is met netwerken thuis en op school, maar andere draadloze apparaten vertonen geen problemen.

• Zekas
Ik heb nu ook gemerkt dat hij lokale bestanden (gewoon een .html op de lokale schijf) niet parsed. Heb de Vista Programma's tool gebruikt om IE opnieuw te associeren en de standaardinstelling opnieuw toe te passen, maar dit heeft niet geholpen.

• Zekas
Het is echt een probleem met lokale items. Als ik een webpagina print, print hij ook alleen de code ipv de pagina. Echt een raar probleem, ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

EDIT:
Net ontdekt dat hij ge-copy-pasted in Word en dan uitgeprint ook alleen code geeft....

[ Voor 21% gewijzigd door Zekas op 07-09-2007 11:48 ]