Hallo mensen,
Na al 6 maanden afgunstig naar al die "Wie heeft er op of aanmerkingen bij mijn nieuw te kopen systeem"-topics te hebben gekeken mag ik nu ook een keertje jullie om advies vragen
.
Ik mag dus eindelijk (PC-Prive ROELT
) een nieuwe bak maken en ik had zelf het volgende in gedachten:
-300 watt Miditower.
-AMD Duron 700
-MSI K7T Pro
-Asus 6800 Pure
-Iiyama A702HT (17")
-128 mb 133 mhz dimm
-Maxtor 20,5 GB 7200 rpm HD
-SBLive!
-Speakerset 100 watt
-Plextor 8x4x32 CD-RW
-Aopen 48x CD-ROM
-Mustek 1200CU USB scanner
-10/100 mbit netwerkkaart
-Logitech muisje, FDD en toetsenbord
Nog even iets uitleggen: "maar" 700 mhz omdat er niet meer zoveel geld over is en ik liever nu met een makkelijk up te graden mobo zit dan met een slot A mobo. Slechts 128 mb omdat de RAM-prijzen op dit moment asociaal zijn en k*tboxen omdat ik kwa geluid al HEEEL gauw tevreden ben (die sblive gaat over 6 maanden naar mijn pc daar koop ik dan wel normale boxen bij
)
Dus wie komt er met op en aanmerkingen?
Oh, die plextor die ondersteunt toch CloneCD?
Na al 6 maanden afgunstig naar al die "Wie heeft er op of aanmerkingen bij mijn nieuw te kopen systeem"-topics te hebben gekeken mag ik nu ook een keertje jullie om advies vragen
Ik mag dus eindelijk (PC-Prive ROELT
-300 watt Miditower.
-AMD Duron 700
-MSI K7T Pro
-Asus 6800 Pure
-Iiyama A702HT (17")
-128 mb 133 mhz dimm
-Maxtor 20,5 GB 7200 rpm HD
-SBLive!
-Speakerset 100 watt
-Plextor 8x4x32 CD-RW
-Aopen 48x CD-ROM
-Mustek 1200CU USB scanner
-10/100 mbit netwerkkaart
-Logitech muisje, FDD en toetsenbord
Nog even iets uitleggen: "maar" 700 mhz omdat er niet meer zoveel geld over is en ik liever nu met een makkelijk up te graden mobo zit dan met een slot A mobo. Slechts 128 mb omdat de RAM-prijzen op dit moment asociaal zijn en k*tboxen omdat ik kwa geluid al HEEEL gauw tevreden ben (die sblive gaat over 6 maanden naar mijn pc daar koop ik dan wel normale boxen bij
Dus wie komt er met op en aanmerkingen?
Oh, die plextor die ondersteunt toch CloneCD?