Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

T-Mobile MDA Compact III probleem? HELP PLEASE

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, word nu helemaal gek van me T-Mobile MDA Compact III !

Heb na verschillende testen met ROM's de laatste tijd de beste gehad welke ik nog steeds die van TomCODON vind de B&B 4.1! In de tussentijd had ik ook via Batterystatus mijn MDA opgevoerd naar 273MHZ! werkte ook perfect verschillende kleine progs geinstalleerd zoals PocketCM, Windows LIVE, StorageWM5 enz

Maar sinds 2 dagen valt die ineens uit. Heb ik hem in me broekzak of op de tafel, wil ik kijken of ik mail heb ofzo moet ik hem aanzetten. Is die gewoon uitgevallen?!

Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Heb ondertussen alle progs eraf gegooid en me CPU normaal gezet maar nogsteeds. Dus ook teurg naar WM5 maar daar ligt het ook niet aan?

Graag iemand met dezelfde ervaring een oplossing of iemand die de orginele tmobile rom heeft mij die kan posten?! Want dan stuur ik hem terug mogen ze het daar bij tmobile uitzoeken! Ik weet het niet meer

ALvast bedankt

HELP

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Iedereen die hier een vraag plaatst wilt geholpen worden... Met "Help Please" zal je alleen maar meer aandacht van een modje krijgen die jouw topic sluit.

Daarnaast; er zijn genoeg topics waarin jouw probleem besproken kan worden. Een nieuw topic openen is dan ook niet nodig.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.