Ik heb de buren geprobeerd te helpen met het verkrijgen van internet. Ik heb een asus wl-138g pci draadloos netwerkkaartje in de computer gestopt. Toen starten en het beeld bleef zwart. De computer wilde daarna niet meer uit. Dus op de schakelaar drukken en niet uit gaan. Daarna heb ik de voeding uitgeschakeld. Daarna netwerkkaartje eruit en daarna weer staren, maar hij ging niet aan.
Ik baal nu best wel, want ze hebben de computer nog maar een week. Het gaat om een asus p5pl2-e en een asus wl-138g netwerkkaartje. Hij wil dus niet meer starten dus geen ventilatoren die gaan draaien ofzo. Het standby powerledje brand wel. Dus hij heeft wel stroom.
Zou het kunnen zijn dat dit netwerkkaartje het moederbord heeft gekilled? Of heeft iemand een ander idee?
Ik baal nu best wel, want ze hebben de computer nog maar een week. Het gaat om een asus p5pl2-e en een asus wl-138g netwerkkaartje. Hij wil dus niet meer starten dus geen ventilatoren die gaan draaien ofzo. Het standby powerledje brand wel. Dus hij heeft wel stroom.
Zou het kunnen zijn dat dit netwerkkaartje het moederbord heeft gekilled? Of heeft iemand een ander idee?