Foto inzoomen op fotoframe...

Pagina: 1
Acties:

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-01 16:37
Mijn schoonouders hebben al tijdje een fotoframe, echt mooi spul allemaal.

Nu kun je een foto inzoomen en verschuiven, zodat je een mooie compositie krijgt.
Helaas onthoud hij dat niet, dus bij een slideshow is de foto weer uitgezoomd, erg irritant.

Weet iemand een fotoframe die die optie welk heeft? Dus het vasthouden van de zoom van een foto?
Ik kan het niet vinden en wellicht heeft iemand een fotoframe thuis staan die het kan.

Ben op zoek naar 8" of groter, met 800-480 resolutie.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:14

ThunderNet

Flits!

Is niet makkelijker om de foto's te croppen?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• The-Force
Ik heb veel foto's, geen zin om alles te croppen.
Liefste zou ik frame met wifi willen, makkelijk foto's laden.

Verwijderd

Kodak heeft een aantal pictureframes met Wifi ingebouwd maar helaas is de prijs er ook naar. Afgezien van dit is de kwaliteit van het scherm wel erg goed naar mijn mening. :)

• The-Force
Prijs is niet zo'n probleem, kwaliteit is nou eenmaal wat duurder.
Het gaat me om het inzoomen onthoud...

Had die kodak al gezien, inderdaad erg mooi apparaat.....

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46

Zoefff

❤ 

The-Force schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:11:
Ik heb veel foto's, geen zin om alles te croppen.
Liefste zou ik frame met wifi willen, makkelijk foto's laden.
Het lijkt me dat croppen op de computer per definitie sneller is dan het inzoomen en opslaan op een photoframe (met een aantal knoppen als besturing?). Met programma's als Lightroom is het croppen van een foto echt niet meer dan 3 seconden werk, en er zijn legio andere (minder uitgebreide, en gratis) tools die dat ook kunnen.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• The-Force
Zit je ook weer met dubbele foto's, gecropte en ongecropte ;)

Als er geen fotoframe verkrijgbaar is met die optie zit er denk ik niets anders op, maar liever dus niet. Vraag blijft open staan.... wie o wie? :+

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46

Zoefff

❤ 

Tsja, ik zou sowieso al met dubbelen zitten, de RAW versie en een JPG versie voor op je fotoframe. Ik ga er tenminste van uit dat deze geen RAW formaten ondersteunen.

Maargoed, ik kan je verder niet vertellen of er producten zijn die de gevraagde features ondersteunen, zit niet zo op fotoframes :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• The-Force
Niemand?

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 21:23

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Een fotoframe dat per foto gaat onthouden hoe je ingezoomd hebt. Volgens mij zijn er geen eens programma's voor de PC die dat kunnen. Zoektocht lijkt mij kansloos......

This footer is intentionally left blank

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Als je niet wilt prutsen met dubbele versies van foto's moet je gewoon een degelijk fotobeheerprogramma gebruiken zoals Picasa, iPhoto, Aperture of Lightroom. Daarmee kun je razendsnel croppen en en de foto's exporteren. Nu zoek je de oplossing gewoon op de verkeerde plaats.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• The-Force
Tis de EX1011 geworden. Croppen doen we dan wel van te voren, zit niets anders op...
Pagina: 1