9-pin miniDIN, waar te halen?

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 12:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://esofin.com/esotheric/images/9-pin%20miniDIN%20Male%20naar%20S-VHS%20Female%20&%20Composit%20Video%20Female.jpg

Hey tweakers, ik ben na wat onderzoek er achter gekomen dat ik een "9-pin miniDIN Male naar S-VHS Female & Composit Video Female" stekker/plug nodig heb om van mijn X1900XT naar de TV te gaan, ik ben vandaag ook al de stad (groningen) geweest want ik heb het eigenlijk morgen al nodig.

De zaken waar ik ben geweest zijn mediamarkt, computerland, handyman en een tv/audio zaak. Al deze zaken hebben wel de standaart 7 pins maar helaas kunnen ze me ook geen winkel adviseren waar ze deze kabel misschien wel hebben.

Daar heb ik dus helaas niet zoveel aan, een webwinkel mag natuurlijk ook vernoemd worden maar daar kan ik zelf ook achter komen. Maar ik kan zo geen bedrijven bedenken waar ze deze kabel wel zouden verkopen en daarom hoop ik dat jullie misschien wat ideeën hebben.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 18:05

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Mrm, misschien hebben Het Onderdelenhuis of Okaphone wat? Allen aan de Oude/Nieuwe Ebbingestraat.
Je zou anders ook Okaphone kunnen mailen voor een bestelling, mochten ze het niet op voorraad hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door Trinsec op 05-09-2007 22:43 ]

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal