Toon posts:

Harddisk Acer Aspire1670 naar Toshiba sattellite m40 pluggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag heb ik geprobeerd <omdat ik laptops geruild heb en mijn eigen bestanden en alles wil houden, en degene waarmee ik ruil ook haar bestanden wilt houden> de harde schijven om te wisselen, nou doet ie van de toshiba het wel op de Acer, maar die van de acer blijft op mijn toshiba hangen bij het windows opstart menu <veilige modus, normaal opstarten etc> Hoe zorg ik er voor dat ook die Acer harde schijf werkt op mijn toshiba satellite?

ik kon niets vinden op het forum, en op google is ook niet veel te vinden

Bvd,
Tiggie :)

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-02 21:56
Windows past zich bij het installeren aan aan de hardware, je zult dus een nieuwe install moeten uitvoeren om de hd te laten werken in een andere laptop,je zou wel evt de partitie grootte kunnen aanpassen en een 2de partitie maken om hier vervolgens Windows op te installeren.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik kan hier een lang verhaal gaan vertellen maar ik hou het kort. Als ik jouw verhaal goed begrijp gaat het hier om opstartschijven (bootschijven). Een bootschijf wisselen naar een systeem met andere hardware werkt niet (goed). De laptop zal als je geluk heb booten, maar daarna zal je altijd verdere problemen tegenkomen. Er zit niks anders op dan jullie bestanden handmatig over te kopieëren.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch