Toon posts:

Pinnacle en S-Video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Ik zou graag wat videobanden op de computer willen zetten. Ik gebruik de pinnacle pctv.
Alle drivers zijn netjes geïnstalleerd en de tv zenders werken ook zonder problemen. Maar
zodra ik S-Video wil gaan gebruiken krijg ik geen beeld. Ik heb al lopen zoeken op tweakers
en google, maar dit heeft geen resultaat gegeven. En alle bedrading is zeker weten goed aangesloten.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:37
Als je de video-recorder met s-video op de TV aansluit heb je wel beeld?
Je weet zeker dat de aansluiting op je videorecorder een uitgang is, en niet een ingang?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dan heb ik wel beeld. Ik gebruik zo een scart blokje met 3 van die uitgangen ( geel, rood, wit ).
Ja want normaal was deze uitgang met een scart kabel op de tv aangesloten.

• Dr Mad
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-06 20:02

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Waarschijnlijk heb je een speciaal scart blokje nodig met daarop een schakelaartje met in/uit (en natuurlijk de geel/rood/wit/svideo uitgangen). Had een tijdje geleden een vergelijkbaar probleem en het 'speciale' scart blokje met in/uit loste het op!

Money4Gamers

Verwijderd

Topicstarter
Oke. Want ik gebruik op het moment dus een scart blokje zonder in/uit schakelaar. Maar ik dacht als het werkt op de tv zou het ook op de computer moeten werken. Maar ik ga morgen zo een scart blokje halen met in/uit, en dan horen jullie het wel. Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Verwijderd

Topicstarter
Dr Mad. Bedankt voor de oplossing. Ik heb idd zo een speciaal scart blokje gekocht met een in / uit schakelaar, en het werkte meteen !!!...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 15:27 ]

Pagina: 1