BeOS Drivers installeren

Pagina: 1
Acties:

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe installeer ik video/sound drivers in BeOS, want elke keer als ik op install drukt krijg ik de broncode te zien... hoe moet dat anders?

of heeft iemand een goede link waar dit staat uitgelegd

Verwijderd

Ik denk dat je dit via de terminal moet doen. Open de terminal en sleep het bestand naar de terminal en druk op enter(selecteer terminal window).

• Liquid
  • Niet online
ik heb BeOS gisteren erop gezet, dusse wat is de "terminal"?

Verwijderd

DE terminal is een soort van DOS(in windows) in een windowtje. Het verschil is dat deze terminal UNIX is. Hier wil ik verder niet op in gaan, maar je vind hem onder applications en dan onderaan. (trouwens ken je de alt-F1 Alt-F2 enz functie al.???)

• Liquid
  • Niet online
ik ken nog bar weinig... ik weet alleen dat je de drivers in de kernel moet plaatsen

Verwijderd

heb je trouwens icq??? of msn??? Zoek mij dan op. ICQ= 51588796 msn= email: jhuzen@hotmail.com

• Liquid
  • Niet online
ok ff wachten, dan installeer ik icq ff

• Liquid
  • Niet online
het lukt nog steeds niet... weet heeft iemand anders nog andere thirth parties links?

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

3d party drivers in BeOS zijn meestal erg goed gedocumenteerd. Lees de README in de meeste gevallen. Vaak schrijven mensen install.sh scripts die volledig automatisch installeren (kun je gewoon dubbelklikken). Wat ook nog wel es voorkomt is dat ze sym links in de install folder plaatsen. In dat geval installeer je door sleur 'n pleur.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1