ik werk al een tijdje met LaTeX en op zich bevalt me dat erg goed. Ik liep vandaag alleen tegen iets aan waarvan ik de oplossing niet kan vinden in de 'Not so short introduction to LaTeX' en via googlen online ook niet heb kunnen vinden.
De situatie is als volgt:
Ik wil mijn stuk opdelen in een aantal delen. Eerst een hoofdstuk 'introductie', vervolgens twee delen (\part) die ieder meerdere hoofdstukken bevatten. En daarna afsluitend met een hoofdstuk 'conclusie' welke los moet staan van de twee eerder genoemde delen. Visueel is het dan als volgt:
1. Introductie
Deel I
Ik kan alleen nergens vinden hoe je dat laatste hoofdstuk buiten de \part kan plaatsen. Doordat je part namelijk aanroept met '\part{naam}' geef je nergens een begin en einde aan en kun je part dus neit eindigen.
Iemand een idee? It would be greatly appreciated!
De situatie is als volgt:
Ik wil mijn stuk opdelen in een aantal delen. Eerst een hoofdstuk 'introductie', vervolgens twee delen (\part) die ieder meerdere hoofdstukken bevatten. En daarna afsluitend met een hoofdstuk 'conclusie' welke los moet staan van de twee eerder genoemde delen. Visueel is het dan als volgt:
1. Introductie
Deel I
- 2. Hoofdstuk
- 3. Hoofdstuk
- 4. Hoofdstuk
- 5. Hoofdstuk
- 6. Hoofdstuk
- 7. Hoofdstuk
Ik kan alleen nergens vinden hoe je dat laatste hoofdstuk buiten de \part kan plaatsen. Doordat je part namelijk aanroept met '\part{naam}' geef je nergens een begin en einde aan en kun je part dus neit eindigen.
Iemand een idee? It would be greatly appreciated!