Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Linksys Voip telefoon SPA942

Pagina: 1
Acties:

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-11 21:54
Hallo allemaal

Ben al enige tijd opzoek naar wat technische documentatie van een Linksys SPA942 voip telefoon.

Waar ik namelijk naar opzoek ben is een mogelijkheid om op deze telefoon te laten zien of hij bijvoorbeeld op doorschakelen staat (geregeld op asterisk server en niet op de telefoon zelf) of aan- of afgemeld is bij een asterisk server.

Op dit moment heb ik nog helemaal geen technische informatie kunnen vinden hoe ik (volgens mij gaat het via een sip bericht) deze melding op de telefoon kan krijgen.

Zijn er misschien mensen die ervaring hiermee hebben of aan uitgebreide technische documentatie kunnen komen van dit toestel?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En hetgeen wat je op de Linksys site kan vinden?

Hier

En wat dacht je hier van?

Afbeeldingslocatie: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-Type&blobheadername2=Content-Disposition&blobheadervalue1=image%2Fjpeg&blobheadervalue2=inline%3B+filename%3DaskLinksys.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1130862930266&ssbinary=true
In Nederland dan dus: 0800 020 0101

[ Voor 46% gewijzigd door Ginz op 06-09-2007 00:20 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"