Hoi,
Ik heb een probleem met de preview functie (ik weet niet precies hoe je dit noemt, maar ik bedoel een preview van het filmpje in het icoon) van FLV bestanden. Ik heb FLV player geïnstalleerd en Windows Vista maakt (als je de bestanden opzoekt in verkenner) automatisch previews/voorbeelden van de FLV bestanden. Bij heel veel FLV bestanden werkt dit niet, en de groene balk bovenin gaat oneindig door met laden.
Als ik een bestand wil veranderen/verwijderen crasht heel explorer.exe en moet dit handmatig of soms automatisch opnieuw opgestart worden. Nou heb ik nogal veel FLV bestanden en het gebeurt dan ook regelmatig dat explorer crasht. Kan ik de preview functie voor een bepaald bestandstype uitschakelen in Vista? Ik wil dus niet meer dat de voorbeelden worden geladen, want dan crasht explorer.
Vriendelijk bedankt,
Bob
Ik heb een probleem met de preview functie (ik weet niet precies hoe je dit noemt, maar ik bedoel een preview van het filmpje in het icoon) van FLV bestanden. Ik heb FLV player geïnstalleerd en Windows Vista maakt (als je de bestanden opzoekt in verkenner) automatisch previews/voorbeelden van de FLV bestanden. Bij heel veel FLV bestanden werkt dit niet, en de groene balk bovenin gaat oneindig door met laden.
Vriendelijk bedankt,
Bob