Asrock - 'go or no-go' ?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-05 13:35
Asrock, beter bekend als de budget lijn van Asus. De moederborden van Asus (Intel) hebben tegenwoordig maar erg weinig PCI sloten. Bij het opwaarderen van mijn pc wil ik graag...

- Creative SB Live 5.1
- 56k5 PCI modem
- Hauppauge TV kaart

..meenemen. Echter is dit op de meeste Asus borden niet mogelijk omdat er maar 1 of 2 pci sloten op zitten. Asrock daarentegen heeft wat bordjes met meer PCI sloten, echter Asrock is niet het merk moederbord waar ik zo van sta te springen en ik lees regelmatig dat er vaak iets mis is met een Asrock bord.

Nu is dit ook alweer een tijdje geleden en misschien zijn de Asrock moederborden er ook wel beter op geworden, vandaar hier ook de vraag of een Asrock bord prima kan voldoende de komende jaren. Ik wil namelijk m'n gehele PC opwaarderen. Van Single Core 2.4 ghz naar Dual Core, van 1 naar 2 GB ram, van IDE naar Sata en van AGP naar PCI Express.

Dit is dus meer een algemene vraag, om er achter te komen hoe de gemiddelde tweaker denkt over het merk "Asrock".

Poll: Asrock - "Go" of "No Go" ?
knip

[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 05-09-2007 20:15 . Reden: poll weg ]

Mijn YouTube Channel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is hier geen HK...

Verder zou je ondertussen moeten weten dat je niet per merk maar per bord moet oordelen. De beste merk heeft wel eens een misser, de slechtste wel eens een juweeltje. Lees gewoon wat reviews en ervaringen van anderen (die zoek je met de search, niet met een topic) :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.