Ik wil voor webdevwerk 'graag' IE6 en IE7 draaien onder OS X. Ik zocht naar een manier om dit te doen (kostenloos
Ben een arme student en het is voor 99% hobbywerk) en kwam uit bij Darwine. Nou moet je je Windows valideren om IE te kunnen downloaden, dus had ik een kennis even gevraagd dit voor mij te doen vanuit zijn Vista. Hij zei dat het alsnog niet ging lukken, omdat IE7 bij de installatie ook nog eens Windows wilde gaan valideren.
Als ik dit zie ben ik behoorlijk blij dat ik eindelijk een Mac heb, maar voor mijn hobby/werk kan ik dus toch niet he-le-maal om Microsoft's belachelijke maatregelen heen. Mijn vraag is dus: Is er een manier om deze twee programma's onder OS X aan de praat te krijgen? Dualboot is geen optie, omdat ik dan voor elke test moet rebooten.
Alvast bedankt voor de hulp
Als ik dit zie ben ik behoorlijk blij dat ik eindelijk een Mac heb, maar voor mijn hobby/werk kan ik dus toch niet he-le-maal om Microsoft's belachelijke maatregelen heen. Mijn vraag is dus: Is er een manier om deze twee programma's onder OS X aan de praat te krijgen? Dualboot is geen optie, omdat ik dan voor elke test moet rebooten.
Alvast bedankt voor de hulp