JBL Northridge E250P Sub Defect of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:41
Ik heb dus hier een HT setje welke goed functioneert de speakers zijn allemaal van Northridge serie en eigenlijk van eerste moment van aanschaf (of paar weekjes na gebruik) heb ik bij de Sub er een raar gevoel bij.
Elke keer wanneer deze ingeschakeld wordt produceert deze een rare toon welke ik niet weg krijg of verklaren kan.
Laatste keer dat ik hem gebruikte klonk het ongeveer zo
http://www.fileshost.com/...uidsclip-01--002-mp3.html

Het geluid wordt ook met de spreekwoordelijke dag erger (periodes van maanden zeg maar).

Ik heb al vele documenten gelezen, boekjes, instellingen wel 100x nagelopen aangezien ik een leek ben op gebied van dit soort installaties.
Elke keer kwam ik tot de conclusie dat het gewoon weg goed zit, alles toch maar weer opnieuw via automatisch afstellen opnieuw ingesteld maar dat irrie geluid blijft maar in de weg zetten welke ik bij de eerste gebruik toch echt niet had iig niet zo maar gewoon subtiel een klein/zacht "plopje" zoals ik denk dat het hoort.

Nu hoop ik eigenlijk via de "geleerden" hier meer info te kunnen krijgen wat er nu aan de hand zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:49

Jag

Heel bijzonder dat dat geluid uit een sub komt :P. Heb je er nog garantie op eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:41
Jag schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:13:
Heel bijzonder dat dat geluid uit een sub komt :P. Heb je er nog garantie op eigenlijk?
Vond het voor een sub ook al vaag maar mss is er 1 of ander component naar de klote, wellicht een keer te gek gedaan met de set geen idee.

Wat garantie betreft, denk het wel maar weet niet zeker, vaag staat me iets bij dat de sub maar 2 jaar garantie heeft en de overige boxen 5.
Mail verstuurd naar levrancier van de set maar tot op heden geen reactie en hebber verder ook geen flauw benul waar ik met mijn JBL spul heen moet :(

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 05-09-2007 23:55 ]

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-07 15:45
Ik had mijn JBL E90's naar een reparatiecentrum in Mijdrecht gebracht, daar repareren ze alle JBL speakers en ook van harman kardon etc. Ik ben alleen even de naam vergeten, het viel gewoon binnen de garantie bij mij...sterker nog ik heb gewoon gloednieuwe speakers gehad! Als ik mijn bon heb gevonden, dan post ik het wel gauw voor je.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.