Ik heb dus op zoek naar het ultieme programma die me zal helpen bij de deployment van ongeveer 5000 pc's. De pc's staan in verschillende domeinen en die domeinen maken deel uit van 1 dezelfde forest.
Dit is over gans België. Sommige vestigingen bezitten maar lijnen van 256kb/s en andere tot 34Mb/s.
Ik heb op het forum al gezocht en ben op deze post terechtgekomen;
[Ervaringen] Software deployment onder Windows *
Dit is nogal gedateerd en vond het daarom beter een nieuwe post aan te maken met de ervaringen van verschillende gebruikers.
Wij gebruiken momenteel SMS2003 met 1 central site en een 6tal primary site servers en enkele distribution shares.
De tools dat ik nader zou willen bekijken zijn;
• WinINSTALL
• Altiris
• ZENworks
• LANDesk
• Microsoft System Center 2007
Het laatste (MS) vind ik nogal te 'hard' omdat deze veel te veel focust op monitoring.
Dit is over gans België. Sommige vestigingen bezitten maar lijnen van 256kb/s en andere tot 34Mb/s.
Ik heb op het forum al gezocht en ben op deze post terechtgekomen;
[Ervaringen] Software deployment onder Windows *
Dit is nogal gedateerd en vond het daarom beter een nieuwe post aan te maken met de ervaringen van verschillende gebruikers.
Wij gebruiken momenteel SMS2003 met 1 central site en een 6tal primary site servers en enkele distribution shares.
De tools dat ik nader zou willen bekijken zijn;
• WinINSTALL
• Altiris
• ZENworks
• LANDesk
• Microsoft System Center 2007
Het laatste (MS) vind ik nogal te 'hard' omdat deze veel te veel focust op monitoring.