goed systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-02 09:44
Hallo iedereen,

ik ben van plan een nieuwe pc te kopen, en nu heb ik dit uitgezocht:
  • Asus EN8600GTS SILENT/HTDP
  • Intel® Core™ 2 Duo E6750
  • Antec Sonata III
  • Gigabyte GA-P35-DS3
  • G.E.I.L. 2 GB DDR2-800 Kit
optische drives en harde schijven heb ik al, dus die heb ik niet meer nodig. Nu wil ik graag weten of dit een beetje goed systeem is, of wat jullie anders zouden doen. Ohja, dit systeem kost nu € € 640,04 wat ik een mooie prijs vindt.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

• KoHa
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-02 20:16
Ten eerste past dit topic beter in CSL.

Maar het belangrijkste nog wel, wat wil je eigenlijk bereiken met deze nieuwe pc? Ik neem aan dat het een upgrade is van een oud systeem, wat miste je dan aan dit oude systeem? En wat zullen de toepassingen van deze pc worden?

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-02 09:44
KoHa schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:40:

Maar het belangrijkste nog wel, wat wil je eigenlijk bereiken met deze nieuwe pc? Ik neem aan dat het een upgrade is van een oud systeem, wat miste je dan aan dit oude systeem? En wat zullen de toepassingen van deze pc worden?
de pc die ik nu heb is 5 jaar oud, en werkt niet zo soepel meer. Dit is de eerste keer dat ik zelf een pc samenstel, dus daarom vraag ik wat advies. Ik ga hem gebruiken om te gamen, internetten en downloaden, dus soms moet hij de hele nacht aan staan. Wat het gamen betreft, ik wil gewoon de nieuwste games kunnen spelen op medium instellingen ofzo.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:36
Zie ook CSL Beleid

En als je niet vermeldt voor wat je het wilt gebruiken weten wij ook niet of het goed is.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

KoHa schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:40:

Eeh: Wat is er nu anders in CSL?

Niet dus. Boodschappenlijstjestopics zijn niet meer gewenst op GoT.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zijn ze nooit geweest ook...

Van een Tweaker verwachten we dat hij zelf in staat is relevante info op te zoeken en dan zelf te kiezen. GoT is er voor Tweakers die zichzelf helpen, niet om het handje van mensen vast te houden.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.