Toon posts:

Photoshop Serienummers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand misschien hoe ik via het netwerk de pc's kan controleren op een Photoshop installatie (Alle versies) en zo ja met welk serienummer het geïnstalleerd is?

Het is namelijk nogal een waardeloos werkje om alle 400 pc's langs te lopen en te gaan controleren.

Alvast bedankt

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Staat het niet ergens in de registry?
Dan zou je dat via het inlogscript mee kunnen laten lopen en opvragen.

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:10
Wat mooi: http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart

Verder doet AIDA32 (of Everest tegenwoordig) dat. Heeft ook uitgebreide netwerkopties.

Whoop!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had inderdaad verwacht dat het in het register zou staan, maar heb (tot nu toe) nog niets kunnen terug vinden.

Ik heb al een aantal software inventarisatie programma's geprobeerd maar heb ook daarmee nog geen resultaten kunnen boeken.

Is er iemand die weet hoe je dit in het register terug kan vinden?
Of iemand die ervaring heeft met een tooltje om dit probleem op te lossen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 16:44 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:34:
Ik had inderdaad verwacht dat het in het register zou staan, maar heb (tot nu toe) nog niets kunnen terug vinden.

Ik heb al een aantal software inventarisatie programma's geprobeerd maar heb ook daarmee nog geen resultaten kunnen boeken.
Dat is nou typisch de informatie die we in de topicstart verwachten :) en vooral, welke inventarisatie programma's heb je geprobeerd?Waar gin het mis? Op alleen al de aanwezigheid bepalen van photoshop of op versieverschillen? Etc...

Verder heeft het weinig met off van doen. CSA past beter.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:58
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:34:

Is er iemand die weet hoe je dit in het register terug kan vinden?
Of iemand die ervaring heeft met een tooltje om dit probleem op te lossen?
Ik denk dat vanwege veiligheidsredenen die licentiecode niet kan en klaar in het register staat. Misschien dat je wat met deze tool kunt achterhalen?
http://www.nsauditor.com/product_key_finder.html

http://hawvie.deviantart.com/

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt HawVer! Product Key Explorer is precies wat ik nodig heb.
Alleen zet ik wel mijn vraagtekens bij de 100% betrouwbaarheid ervan.

Zo heb ik een pc waarvan ik zeker weet waar Photoshop op staat maar daar vind hij niets. Op veel andere machines werkt het wel. Kortom: Op deze manier bespaar ik mezelf een hele boel werk.
Pagina: 1