Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen geluid in flash applets.

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Sinds ik XP heb reinstalled heb ik geen geluid meer in flash. Andere muziek doet het wel gewoon. Ook doet wmp het in Firefox. Ik heb ondertussen al alles geprobeerd wat ik kon vinden op het forum, maar niks werkt.
*Ik heb ccleaner geprobeert (flash files clearen)
*De wavewrapper string toevoegen aan register (had ik al)
*k-lite codec pack (zegt dat er geen broken sounds zijn)
*Ik heb .sol bestanden in application data voor de player

Het is niet alleen bij youtube, maar gewoon alle flash players.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

In de flashapplet zit meestal ook een volumeschuif, staat deze helemaal naar rechts?

☻/
/▌
/ \

• Ilya
  • Niet online
Ja, in geen een flash player heb ik geluid. Geluid staat gewoon vol open en niet gemute.

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Zelfde probleem hier. Onder vista, zelfde setup en zonder extra drivers/codecs, geen vuiltje aan de lucht. Oplossing: mij onbekend helaas.

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:33

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Heb je je geluidsicoon al eens gedubbelclicked en je wave schuif helemaal omhoog gezet, als ik deze op 0 heb staan hoor ik ook geen geluid bij flash.

alternativ

• Ilya
  • Niet online
Alternativ schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:02:
Heb je je geluidsicoon al eens gedubbelclicked en je wave schuif helemaal omhoog gezet, als ik deze op 0 heb staan hoor ik ook geen geluid bij flash.
Ja.. alles staat gewoon vol open

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:33

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Ilya schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:18:
[...]

Ja.. alles staat gewoon vol open
Heb je onlangs ook drivers voor bluetooth geïnstalleerd? Dat wil bij mij er nog wel eens voor zorgen dat media geluiden zoals flash, wmplayer en zoomplayer niet meer de juiste output kanalen detecteren.

Juiste instellingen in dit geval Control Panel, Geluiden en Audio -> Audio alles naar je geluidskaart en dan vinkje aan bij use only default devices.

alternativ

• Ilya
  • Niet online
Alternativ schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:11:
[...]

Heb je onlangs ook drivers voor bluetooth geïnstalleerd? Dat wil bij mij er nog wel eens voor zorgen dat media geluiden zoals flash, wmplayer en zoomplayer niet meer de juiste output kanalen detecteren.

Juiste instellingen in dit geval Control Panel, Geluiden en Audio -> Audio alles naar je geluidskaart en dan vinkje aan bij use only default devices.
Nope. Vinkje wel gecheckt, maar het werkt nog steeds niet. Ik snap er geen drol meer van :/

Flash games geven trouwens ook geen geluid, dus het is echt een flash probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door Ilya op 06-09-2007 15:29 ]

• Ilya
  • Niet online
niemand?

• Ilya
  • Niet online
Klein updatetje: Gewoon alles wat met flash werkt doet het niet. Zelfs integrated flash dingen als in msgplus werken niet. Het ligt dus echt aan flash player, maar gewoon uninstall (dan wel met speciale uninstaller) en weer installen werkt niet.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Hoe heb je die flash geinstaleert? In de browser zelf (of ie?). Anders zou je effe de stand alone installer moeten proberen...

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• Ilya
  • Niet online
ibmos2warp schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:59:
Hoe heb je die flash geinstaleert? In de browser zelf (of ie?). Anders zou je effe de stand alone installer moeten proberen...
hoe bedoel je? Als ik bv deze install werkt het nog niet in IE (er staat IE only) en in Firefox al helemaal niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Ilya op 10-09-2007 21:53 ]

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Huh? Ik bedoel dat je deze instaleert. Ik weet niet precies, maar als je in firefox of ie geen flash hebt geinstaleerd kan je een optie krijgen om alleen flash voor die browser te instaleren. Met die dus niet (al kan het zijn dat na die stand alone installer dat je dan nog een keer flash moet instaleren in de browser).

Ik weet alles van niks

• Ilya
  • Niet online
ibmos2warp schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:24:
Huh? Ik bedoel dat je deze instaleert. Ik weet niet precies, maar als je in firefox of ie geen flash hebt geinstaleerd kan je een optie krijgen om alleen flash voor die browser te instaleren. Met die dus niet (al kan het zijn dat na die stand alone installer dat je dan nog een keer flash moet instaleren in de browser).
Die ookal geprobeerd, werkt ook niet :< Ben bang dat ik nog maar een keer moet formatten.

[ Voor 4% gewijzigd door Ilya op 10-09-2007 22:40 ]

• Ilya
  • Niet online
Kheb nu XP reinstalled zonder format (maar 1 partitie en geen backup mogelijkheid atm) en nog steeds werkt het niet. Het ligt dus niet aan een klein instellings foutje oid.

Het werkt nu! Een redelijk diepe search op google leverde op dat sommige mensen door anders of reinpluggen van de jackplugs weer geluid kregen met flash. Het slaat compleet nergens op, maar het werkt wel!

[ Voor 37% gewijzigd door Ilya op 14-09-2007 11:48 ]

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Ilya schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:32:
Het werkt nu! Een redelijk diepe search op google leverde op dat sommige mensen door anders of reinpluggen van de jackplugs weer geluid kregen met flash. Het slaat compleet nergens op, maar het werkt wel!
Van een koptelefoon of van boxen? Ik heb zelf wel dat als ik me usb koptelefoon dinkie inplug dat ik soms het programa opnieuw moet opstarten...

Ik weet alles van niks

• Ilya
  • Niet online
ibmos2warp schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:39:
[...]

Van een koptelefoon of van boxen? Ik heb zelf wel dat als ik me usb koptelefoon dinkie inplug dat ik soms het programa opnieuw moet opstarten...
Boxen, maar koptelefoon werkte ook niet, dus echt nogal wazig.

• Vantage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-07-2022
Ik werk bij een grote organisatie... Hier hadden we hetzelfde probleem. Na wat onderzoek te hebben gepleegd kwam ik tot de ontdekking dat het in je profiel zit. De flashplayer slaat hier instellingen in op waar dus ook je geluidsinstellingen staan. Hieronder staat de directory :

C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Macromedia\Flash Player

Gooi gewoon de Flash Player map weg en probeer dan een filmpje, met geluid, af te spelen. Lukt dit niet ga dan naar :

C:\windows\system32\macromed\

Hier staat de installatie van je flashplayer. Als het goed is staan hier 2 .exe files waarmee je de player kan deinstalleren. Start beide .exe files en je zult zien dat er bestanden verwijderd worden. Verwijder dan op nieuw de Flash Player map uit je profiel en ga dan naar een site waar je een flash filmpje kan vinden. Dan zal er een melding komen dat er geen flash player geinstalleerd is. Installeer de flash player and please try again.

Dan zou het moeten lukken, tenminste... bij mij lukte het zo... ik hoor graag of het gewerkt heeft.
Pagina: 1